۱۱۹۷۶۹۸
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

جدیدترین پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین ترسناک است

جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین حاکی از نزولی بودن در میان مدت و صعودی بودن در بلندمذت است اما در شرایط فعلی باید چه اقدامی انجام دهیم؟

گجت نیوز: جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین حاکی از نزولی بودن در میان مدت و صعودی بودن در بلندمذت است اما در شرایط فعلی باید چه اقدامی انجام دهیم؟

در بازار متلاطم ارزهای دیجیتال، بیت کوین با سیر نزولی خود سرمایه‌گذاران را ناامید کرده و بسیاری از هولدرها فروشندگانی شده‌اند که بیشتر تیشه به ریشه آن می‌زنند. در این میان موضوع حمله روسیه به اوکراین نیز جو نامناسبی برای بیت کوین ایجاد کرده است.

جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین

برخی از تحلیلگران معروف مانند جاستین بنت پیش بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین به زودی به سطح ۵۰ هزار دلار می‌رسد و از طرف دیگر نیز بعضی‌ها معتقدند بازار بیت کوین و روند آن همچنان نزولی است. برای مثال باید پیش بینی نیکلاس طالب از آینده بیت کوین را نام ببریم که معتقد به روند نزولی پادشاه ارزهای دیجیتال است.

جدیدترین پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین ترسناک است

در بحبوحه اوضاع آشفته بازار رمز ارزها عده‌ای با امواج الیوت به جان بیت کوین افتاده‌اند و برخی با نگاهی به عوامل بنیادی و فاندامنتال خبر از ادامه سیر نزولی می‌دهند. به گفته تکنیکالیست‌های بازار و به کمک ابزار امواج الیوت، قیمت بیت کوین تا ۲۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد.

البته گفتنی است که ابزارهای فنی من جمله امواج الیوت یکی از بهترین و مطمئن‌ترین ابزارها در بازارهای مالی است و بعید نیست که در سال ۲۰۲۲ شاهد ریزش قیمت بیت کوین تا ۲۵ هزار دلار باشیم. با حمله روسیه به اوکراین طیف دیگری از تحلیلگران نیز عقیده خود را تغییر دادند و معتقد به روند نزولی تا ۲۵ هزار دلار شدند.

جدیدترین پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین ترسناک است

از طرف دیگر علاوه بر امواج الیوت یکی دیگر از شاخص‌های مهم بازار، شاخص فراکتال است که آن نیز عدد ۲۵ هزار دلار را برای بیت کوین نشان می‌دهد. می‌توان ریزش این رمز ارز تا مرز ۲۵ هزار دلار را شبیه به زمستان بازار ارزهای دیجیتال دانست. نزولی بودن بازار زود اتفاق می‌افتاد و صعودی شدن آن شاید ماه‌ها طول بکشد. آخرین زمستان بیت کوین در سال ۲۰۱۷ و اوایل ۲۰۱۸ بود و قیمت این کریپتوکارنسی را از ۲۰ هزار دلار به ۳ هزار دلار رساند.

اما اگر بخواهیم خوشبینانه نگاه کنیم، امواج الیوت همان‌طور که ریزش ترسناک و شدید بیت کوین را نشان می‌دهند، همان‌قدر هم پس از ریزش، صعود ۱۰۰ هزار دلاری آن را نوید می‌دهند. در نهایت آنچه اکنون می‌بینیم تنها نزولی بودن بازار است. بازار در هر حال باید کف حمایتی قدرتمند خود را بیابد و آن زمان است که با قدرت به روند اصلی خود بر می‌گردد. کارشناسان بازارهای مالی بر این باورند که روند صعودی بعدی همچون روندهای صعودی سال گذشته نخواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج