اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۷۸۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مردم چقدر سفته و برات خریدند؟

طبق اعلام بانک مرکزی، در ۱۰ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۷۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ایسنا: طبق اعلام بانک مرکزی، در ۱۰ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۷۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در دی‌ماه سال جاری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل ۴.۵ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۹۹ درصد افزایش یافت. در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۰ نیز، حدود ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۷۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین، در دهمین ماه سال جاری معادل ۶۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۴۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در شهر تهران برگشت خورد که در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۷۰.۶ و ۲۲۶ رسید که در مقایسه با ماه قبل از لحاظ تعداد و مبلغ ۲۳.۸ و ۱۱.۶ درصد کاهش داشت و نسبت به ماه مشابه سال قبل هر دو شاخص مذکور، ۱۸.۵ و ۲۷۹.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شـده در دی مـاه ۱۴۰۰ به عدد ۳۲۰ رسید که عدد شاخص مذکور در شهریورماه سال گذشته معادل ۹۹.۷ بوده است. علاوه بر این، در ۱۰ ماهه سال جاری معادل ۵۶۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی ۲۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر تهران برگشت خورد.

در این دوره متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ سـفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۶۹.۷ و ۱۳۱.۵ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۷.۷ درصد کاهش و از نظر مبلغ نیز ۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در ۱۰ ماه سـال ۱۴۰۰ به عدد ۱۸۹.۷ رسید که عدد شاخص مذکور در دوره مشابه سال گذشته معادل ۱۳۴.۴ بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج