۱۱۹۷۹۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بایدن: پوتین بیش از گذشته منزوی شده است

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه حمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به اوکراین کاملا برنامه ریزی شده و بی دلیل بود، اظهار داشت پوتین بیش از گذشته در جهان منزوی شده است.

ایرنا: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه حمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به اوکراین کاملا برنامه ریزی شده و بی دلیل بود، اظهار داشت پوتین بیش از گذشته در جهان منزوی شده است.

رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه شب به وقت محلی در نخستین نطق سالانه خود در کنگره آمریکا که سفیر اوکراین در واشنگتن نیز در این مراسم حضور داشت، افزود، ولادیمیر پوتین فکر می کرد می تواند بنیاد جهان آزاد را تغییر دهد، اما اشتباه می کرد. او فکر می کرد می تواند وارد اوکراین شود و جهان عقب نشینی خواهد کرد؛در مقابل، او با یک دیوار مقاومت مواجه شد.

بایدن: پوتین بیش از گذشته منزوی شده است

بایدن اضافه کرد آمریکا در کنار مردم اوکراین ایستاده است. زمانی که دیکتاتورها هزینه اقدامات متخاصم خود را پرداخت نمی کنند، آنها آشفتگی بیشتری ایجاد می کنند. به همین دلیل ناتو ایجاد شد تا صلح و امنیت را در اروپا پس از جنگ جهانی دوم به ارمغان بیاورد. دیپلماسی آمریکا اهمیت دارد، اراده آمریکا اهمیت دارد. حمله پوتین به اوکراین کاملا برنامه ریزی شده و بی دلیل بود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد او (پوتین) تلاش های مکرر دیپلماسی را رد کرد. او فکر می کرد ناتو و غرب پاسخ نخواهند داد. او فکر می کرد می تواند در آمریکا و در اروپا تفرقه ایجاد کند، اما پوتین اشتباه کرد، ما متحد و آماده هستیم. ما ماه ها برای مقابله با پوتین یک ائتلاف با حضور کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی ایجاد کردیم.

وی تصریح کرد پوتین اکنون بیش از گذشته در جهان منزوی شده است. اکنون ما به همراه متحدان خود تحریم های اقتصادی قوی وضع کرده ایم. ما ارتباط بانک های روسیه را از سیستم مالی بین المللی قطع کردیم. من امشب به رژیم فاسد و میلیاردرهای آن می گویم دیگر نمی توانید به اقدامات خود ادامه دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج