۱۱۹۹۲۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ادعای اسرائیل درباره رهگیری پهپاد ایرانی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد نیروی هوایی این رژیم در مارس سال گذشته دو پهپاد ایرانی را &#۰۳۹;&#۰۳۹;با کمک کشورهای همسایه&#۰۳۹;&#۰۳۹; رهگیری کرده است.

ایسنا نوشت: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد نیروی هوایی این رژیم در مارس سال گذشته دو پهپاد ایرانی را ''با کمک کشورهای همسایه'' رهگیری کرده است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، سخنگوی‌ ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد نیروی هوایی ارتش این رژیم دو پهپاد ایرانی را که در مارس ۲۰۲۱ بر فراز فلسطین اشغالی به پرواز درآمده بودند، رهگیری کرده است.

طبق ادعای او، رهگیری این پهپادها یک سال پیش، «با همکاری کشورهای همسایه» و پیش از آن که این دو پهپاد به حریم هوایی اسراییل وارد شوند، رهگیری شده‌اند.

طبق گزارش کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم ارزیابی‌شان این است که این پهپادها برای آزمودن این که آیا می‌توان با هواپیماهای بدون سرنشین تجهیزات نظامی به غزه ارسال کرد، از جنوب ایران به پرواز درآمده‌اند شده‌اند.

مطرح شدن این ادعا از سوی رژیم صهیونیستی همزمان با رونمایی از پایگاه های جدید موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به خوبی نشان دهنده عمق نگرانی رژیم صهیونیستی از توان پهپادی ایران در تقابل با دشمنان است.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه در این باره تاکید کرد: حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می زند چندیست راجع به موشکی می گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.

این پایگاه های تونلی که در دل کوه های مرتفع ساخته شده است، محل نگهداری سامانه های موشکی زمین به زمین با تجهیزات پیشرفته و نیز پهپادهای تهاجمی نفوذ پذیر در شبکه های راداری و پدافندی دشمن است که با هدایت نیروهای انقلابی جوان و با انگیزه، به دژ مستحکم ایران اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج