۱۱۹۹۳۲۶
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

امیرعبداللهیان: هم با جنگ و هم با تحریم مخالفیم

امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، با تاکید بر این که ما هم با جنگ و هم با اعمال تحریم مخالفیم، تاکید کرد، روشن است که همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با هیچ‌کشوری از جمله روسیه نباید متاثر از فضای تحریم باشد.

انتخاب: در تماس تلفنی دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه فدراسیون روسيه، طرفین در خصوص مناسبات دو جانبه، روند مذاکرات وین ، تحولات اوكراين و برخی از تحولات بین المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

طرفین با اشاره به سفر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران اظهار داشتند كه اكنون آژانس در مسير درست همکاری فنی با ایران قرار دارد و توافق خوبی حاصل شده است.

امیرعبداللهیان: هم با جنگ و هم با تحریم مخالفیم

دکترامیرعبداللهیان اظهار داشت: ما با جدیت برای رسیدن به توافقی خوب و قوی در وین تلاش می کنیم. تاکنون پیشرفتهای خوبی بدست آمده اما با وجود پیشرفتهای حاصله، برخی از مسائل هنوز در وین حل و فصل نشده که نیازمند تصمیم سیاسی طرف غربی است.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر ضرورت رفع موثر تحریمها، اظهار داشت رسیدن به توافق در وین می تواند زمینه همکاری های متنوع جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها و از جمله شرکای خود را گسترش دهد.

دکتر امیرعبداللهیان با تاکید بر این که ما هم با جنگ و هم با اعمال تحریم مخالفیم، تاکید کرد، روشن است که همکاریهای جمهوری اسلامی ایران با هیچ‌کشوری از جمله روسیه نباید متاثر از فضای تحریم باشد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت همکاری های ایران و روسیه در زمینه های مختلف، از جمله حیطه های مختلف روابط تجاری و اقتصادی تاکید کرد.

وی با اشاره به روند مذاکرات طی شده و حمایت روسیه از خواسته های منطقی ایران، دیدگاه های خود را در این خصوص تشریح کرد.

لاورف با انتقاد از تحریم های اعمالی علیه روسیه بر اهمیت همکاری های دو کشور در همه زمینه ها تاکید کرد.

دو طرف در این مکالمه در خصوص برخی دیگر از مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله بحران اوکراین، روند آستانه برای حل موضوع سوریه و نشست آنتالیا در ترکیه به تبادل نظر پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج