۱۱۹۹۵۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۶هزار واحد مسکن محرومان تحویل شد

معاون بنیاد مستضعفان گفت: نزدیک به ۶ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور تکمیل شد و در اختیار خانواده‌های محروم قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا: معاون بنیاد مستضعفان گفت: نزدیک به ۶ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور تکمیل شد و در اختیار خانواده‌های محروم قرار گرفت.
«وحید خاوئی» امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح همزمان هشت‌هزار و ۹۲۷ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۷۸۸ میلیارد تومان که با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد، درباره برنامه های بنیاد در حوزه مسکن و راه افزود: در این مدت پنج‌هزار و ۹۹۵ واحد مسکونی در مناطق محروم کشور احداث شده و در اختیار خانواده‌های محروم قرار گرفته است و ۴۸ کیلومتر راه روستایی و پل نیز برای توسعه زیرساخت‌های این مناطق ساخته شده است.
به گفته معاون بنیاد مستضعفان، تامین آب شرب بهداشتی برای روستاهای محروم سراسر کشور و به‌ویژه در استان خوزستان از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم بوده است و امروز ۱۴۹ میلیارد تومان از این طرح‌ها به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: بنیاد مستضعفان برنامه‌های متعدد کوتاه مدت و بلندمدت را در حوزه محرومیت زدایی دنبال می‌کند و امروز در حوزه توانمندسازی و محرومیت زدایی از ۴۰ منطقه هدف بنیاد مستضعفان، شاهد افتتاح این طرح‌ها هستیم.
خاوئی ادامه‌داد: این طرح‌ها با مشارکت مردم در این مناطق به سرانجام رسیده است، در سال ۹۹ حدود ۵۶۰ میلیارد تومان و امسال ۷۱۹ میلیارد تومان طرح محرومیت زدایی را تکمیل و به بهره رساندیم که عمده این طرح‌ها در حوزه راه، مسکن، بهداشت و درمان، آموزش، اشتغال و تامین آب شرب بوده است.
معاون بنیاد مستضعفان اضافه‌کرد: سیستان و بلوچستان، کرمان و کهکیلویه و بویراحمد دارای بیشترین طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در میان همه استان‌های کشور هستند.
وی با اشاره به اقدامات بنیاد در حوزه بهداشت و درمان نیز گفت: بنیاد مستضعفان هفت مرکز سلامت در اردبیل، ایلام، کردستان، کرمان و یزد احداث کرده و ۴۲۶ مرکز درمانی و بهداشتی نیز در مناطق محروم کشور تکمیل و تجهیز شده اند و علاوه بر این نیز بنیاد مستضعفان تعدادی آمبولانس در اختیار مراکز درمانی مناطق محروم قرار داده است و هفته پیش ۲۶ دستگاه از این آمبولانس‌ها به تعدادی از این مناطق اعزام شد.
این مقام مسوول با بیان اینکه بیش از ۸۷۰ کلاس درس احداث، بازسازی و تجهیز شده است، افزود: در این مدت ۱۸۵ کلاس درس در قالب ۴۵ مدرسه ساخته شده و ۶۹۳ کلاس در قالب ۱۷۰ مدرسه توسط بنیاد مستضعفان بازسازی و تجهیز شده است.
خاوئی با تاکید بر توجه بنیاد به حوزه‌های فرهنگی و ورزشی مناطق محروم نیز خاطرنشان‌کرد: امروز طرح‌های فرهنگی و ورزشی به ارزش ۸۹ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و احداث، تعمیر و تجهیز ۸۵ زمین چمن مصنوعی، محلی و سالن ورزشی، بخشی از این طرح‌ها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج