۱۱۹۹۵۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هشدار یک نماینده درباره عواقب حذف ارز ترجیحی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: گرانی سرسام آور ناشی از حذف ارز ترجیحی عواقب خطرناکی دارد

دیدبان ایران نوشت: غلامحسین رضوانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تورم شدید ماحصل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است. با حذف ارز ترجیحی تورم تشدید شده و همین هم باعث افزایش سرسام آور کالاهای اساسی خواهد شد. در شرایط کنونی زمینه ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و ممکن است شاهد عواقب خطرناکی باشیم.

غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم که از مخالفان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است در رابطه با دلیل مخالفت خود به سایت دیده‌بان ایران گفت: بنده هنوز هم مخالف حذف ارز ترجیحی هستم؛ چون با حذف این ارز شرایط مردم به مراتب بدتر از قبل خواهد شد و شاهد گرانی‌های وحشتناکی هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره شایعات مبنی بر مخالفت دولت با اختصاص ۹ میلیارد دلار برای جبران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: آن ۹ میلیارد دلار مصوبه کمیسیون تلفیق برای جبران ارز ترجیحی بوده و دولت مخالفتی با حذف ارزترجیحی ندارد.

رضوانی درباره دلیل اعتراض او به حذف ارز ترجیحی بیان کرد: مخالفت بنده با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در دو مورد بود. یکی به دلیل نقل مصوبه کمیسیون تلفیق نهایت دقت لازم نشده بود و اینکه اجازه صحبت به مخالف و موافق داده نشد.

هشدار یک نماینده درباره عواقب حذف ارز ترجیحی

وی در ادامه افزود: اصلا نگذاشتند مزایا و معایب این لایحه مشخص شود.

نماینده تهران با تاکید بر فراهم نبودن شرایط حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: به اعتقاد بنده در حال حاضر زمینه حذف ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و این قضیه می‌تواند تبعات گسترده‌ای داشته باشد.

این نماینده مجلس در رابطه با مصوبه کمیسیون تلفیق گفت: به طور خلاصه می‌گویم مصوبه کمیسیون تلفیق استمرار و بقای ارز ترجیحی است.

رضوانی درباره با اظهارنظر نمایندگان موافق در خصوص تامین کالاهای اساسی با ۱۱ هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد: متاسفانه هر آنچه که نمایندگان موافق گفتند درست است.

نماینده تهران در مجلس یازدهم تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم در شرایط کنونی زمینه ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و ممکن است شاهد عواقب خطرناکی باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطر نشان کرد:تورم شدید ماحصل ارز ۴۲۰۰ تومانی است. با حذف ارز ترجیحی تورم تشدید شده و همین هم باعث افزایش سرسام آور کالاهای اساسی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج