۱۲۰۰۲۲۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

ابوترابی: دیوار توافق با آمریکا تا ثریا کج خواهد بود

ابوترابی گفت:بر اساس اعتمادی که به آیت الله رئیسی داریم حرف ایشان را سند می‌دانیم و معتقدیم که خطوط قرمز نظام در مذاکرات، مدنظر تیم مذاکره کننده است.

ایرنا: ابوترابی گفت:بر اساس اعتمادی که به آیت الله رئیسی داریم حرف ایشان را سند می‌دانیم و معتقدیم که خطوط قرمز نظام در مذاکرات، مدنظر تیم مذاکره کننده است.

ابوترابی: دیوار توافق با آمریکا تا ثریا کج خواهد بود

«ابوالفضل ابوترابی» با بیان اینکه طبق توضیحات آیت الله رئیسی، خطوط قرمز در مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده رعایت می شود گفت: ما بر اساس اعتمادی که به آیت الله رئیسی داریم حرف ایشان را سند می‌دانیم و معتقدیم که خطوط قرمز نظام در مذاکرات، مدنظر تیم مذاکره کننده است، مضافاً اینکه در جلساتی که با وزیر امورخارجه داشته‌ایم توضیحات وی نشان‌دهنده رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه بعضاً گفته می شود مشکلات اقتصادی به خاطر عملکرد تیم مذاکره کننده است حرف درستی نیست چرا که تیم مذاکره کننده ما برای انعقاد توافق جدیدی مذاکره نمی کند و مبنای کار آنها همان برجامی است که در دولت قبل توافق آن شده است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که سنگ بنای برجام در دولت قبل گذاشته شده و عملکرد آقای ظریف و تیم مذاکره کننده دولت قبل به گونه‌ای بوده که دیوار این توافق را تا ثریا کج خواهد برد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: تلاش تیم مذاکره کننده دولت فعلی بر این است که با وجود همین توافق ضعیف در دولت قبل بتوانند امتیازات نسیه‌ای که در آن به ایران داده شده بود را از طرف مقابل بگیرند و حقوق ملت ایران در این توافق را احیا و طرف مقابل را وادار به انجام تعهدات شان کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرف‌های مقابل در مذاکرات و مقامات رژیم صهیونیستی عنوان کرده‌اند که تیم مذاکره کننده دولت فعلی پای میز مذاکره با جدیت از حقوق ایران در مذاکرات دفاع می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج