۱۲۰۱۴۵۸
۵۹۷۸
۵۹۷۸
پ

قوی‌کننده مغز و معده را بشناسید

وی متذکر شد: خوردن زیاده از حد گردو به خصوص در افراد گرم مزاج در فصول گرم سال و در مناطق گرمسیری می‌تواند باعث بروز جوش، زخم‌های دهانی، ورم لوزه و التهاب شود.

خبرگزاری فارس: متخصص طب سنتی گفت:‌ گردو مقوی مغز، معده و کبد، خشکاننده رطوبات اضافی بدن، درمان دل‌پچیه، ضد سرطان سینه و مقوی حواس و حافظه است.

علیرضا یارقلی، متخصص طب سنتی درباره خواص گردو اظهار داشت: گردو گرم و خشک است و مصرف آن در فصول سرد سال بسیار مفید است؛ چراکه باعث ایجاد حرارت و گرمای مناسب در بدن می‌شود. حاوی ویتامین‌های E، B۶، B۹، آهن، روی، فسفر، منگنز، پروتئین، اسیدها چرب، امگا۳ و آنتی اکسیدان است و استفاده از روغن آن برای تقویت پوست و مو بسیار مفید است.

قوی‌کننده مغز و معده را بشناسید

یارقلی با اشاره به خواص این مغز، یادآور شد: مقوی مغز، معده و کبد، خشکاننده رطوبات اضافی بدن، درمان دل‌پچیه، ضد سرطان سینه و مقوی حواس و حافظه است.

این متخصص طب سنتی اضافه کرد: بهترین نوع گردو، پوست نازک، پرگوشت و تازه آن است که در لحظه مصرف پوست گرفته شود؛ چراکه مغز گردو در مجاورت هوا روغن ناسالم تولید کرده و به ویژه برای مبتلایان به چربی خون و صاحبان مزاج گرم و خشک مناسب نیست.

وی متذکر شد: خوردن زیاده از حد گردو به خصوص در افراد گرم مزاج در فصول گرم سال و در مناطق گرمسیری می‌تواند باعث بروز جوش، زخم‌های دهانی، ورم لوزه و التهاب شود.

یارقلی ابراز کرد: بنابراین توصیه می‌شود جانب اعتدال را در مصرف رعایت کرده و از مصلحات آن مانند انار ترش، رب انار و سکنجبین غافل نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج