۱۲۰۲۰۳۰
۵۳۹۳
۵۳۹۳
پ

این سریال درباره یک مادرِ جنگنده است!

مسعود عسگری درباره ویژگی‌های سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» گفت در این سریال، خانواده و سرگرمی ملاک قرار گرفته است، به ویژه مادری که می‌تواند موفق باشد اما دچار مشکلاتی می‌شود که برای حل آن‌ها می‌جنگد.

مهر نوشت: مسعود عسگری درباره ویژگی‌های سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» گفت در این سریال، خانواده و سرگرمی ملاک قرار گرفته است، به ویژه مادری که می‌تواند موفق باشد اما دچار مشکلاتی می‌شود که برای حل آن‌ها می‌جنگد.

این سریال درباره یک مادرِ جنگنده است!

مسعود عسگری، مدیرتولید سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» که قسمت اول آن شب گذشته، یکشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن رفت، درباره این مجموعه گفت: «ما از حدود ۶ ماه قبل، پیش تولید سریال را شروع کرده و روی قصه، انتخاب عوامل و بازیگران تمرکز کردیم. همان‌طور که می‌دانید پلتفرم‌ها هم این روزها فعال هستند و هم به لحاظ قصه و هم مسائل مالی فضای تولید آن‌ها با سریال‌های تلویزیونی خیلی متفاوت است و با این حال ما سعی کردیم ترکیب عوامل خوب و قابل قبولی برای این مجموعه انتخاب کنیم.»

او در ادامه درباره لوکیشن‌های سریال عنوان کرد: «لوکیشن‌های این سریال عمدتا بکر انتخاب شده است. ما لوکیشن‌هایی در فیلم و سریال‌ها دیده‌ایم که بارها استفاده شده‌اند و حتی مخاطب با دیدن‌شان آن‌ها را می‌شناسد اما لوکیشن‌های این سریال فضاهایی جدید هستند و برخی را دکور زدیم.»

عسگری اضافه کرد: «این سریال سه لوکیشن دارد. یکی لوکیشن دفتر شیرین و علی است که یکی از بانک‌ها در اختیار ما قرار داده است و خانه بازیگران و کارگاهی که در آن کارآفرینی می‌شود از دیگر لوکیشن‌های اصلی سریال هستند.»

مدیر تولید «دردسرهای شیرین» درباره تم این مجموعه گفت: «در این سریال خانواده و سرگرمی ملاک قرار گرفته است. به ویژه مادری که می‌تواند موفق باشد و در عین حال در جامعه هم حضور داشته باشد، دچار مشکلاتی می‌شود اما برای حل آن‌ها می‌جنگد. محوریت این سریال کارآفرینی نیست اما به تولید ملی هم توجه شده است.»

او در پایان درباره این سریال که با فرمتی بالاتر از اچ‌دی تصویربرداری می‌شود، بیان کرد: «یکی از چالش‌های ما هزینه است، ما با ۲ دوربین کار می‌کنیم و به صورت ۴k فیلمبرداری می‌کنیم که حداقل هزینه را یک برابر و نیم افزایش می‌دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج