اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۲۱۴۹
۶۶۷۷
۶۶۷۷
پ

توضیح درباره شایعه انگیزه قتل سربازان در بوشهر

روابط عمومی سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هنوز علت دقیق حادثه پادگان بوشهر و انگیزه قاتل مشخص نیست اعلام کرد، قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: روابط عمومی سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هنوز علت دقیق حادثه پادگان بوشهر و انگیزه قاتل مشخص نیست اعلام کرد، قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.

سازمان قضائی نیروهای مسلح درباره قتل چهار نفر به دست یکی از سربازان یکی از پادگان های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، توضیحاتی ارائه کرد.

گفتنی است، سربازی که سحرگاه دیروز در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با اقدام به موقع پلیس استان، در یکی از روستاهای حوالی دیلم در محاصره نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و دستگیر شد.

این سرباز پس از حادثه، با گروگان گرفتن احدی از شهروندان، قصد عزیمت به خوزستان را داشت که با اشراف اطلاعاتی پلیس و در هنگام عبور در شهرستان دیلم، شناسایی و خودرو در اختیار وی توقیف شد.

همچنین فرد گروگان آزاد ولی قاتل با استفاده از تاریکی هوا به بیابان‌های اطراف متواری شد که با اقدام‌های همه جانبه پلیس استان و کنترل کردن کلیه راه‌های خروجی شهرستان دقایقی پیش در نهایت، سرباز قاتل توسط اکیپ ویژه فرماندهی انتظامی استان دستگیر شد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح افزوده، تحقیقات پیرامون این حادثه درحال انجام است و با تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج