۱۲۰۲۲۰۶
۵۲۴۴
۵۲۴۴
پ

افزایش چند صد درصدی تعرفه آب صحت دارد؟

شرکت آبفای کشور مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش چند صد برابری تعرفه‌های آب را رد کرد و آن را فاقد اصالت و صحت دانست.

خبرآنلاین: شرکت آبفای کشور مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش چند صد برابری تعرفه‌های آب را رد کرد و آن را فاقد اصالت و صحت دانست.

شرکت آب و فاضلاب کشور در این رابطه تصریح کرد: بر اساس آئین نامه هیات وزیران، مشترکان خانگی که طبق الگو اقدام به مصرف آب کنند، مشمول هیچ گونه افزایش تعرفه‌ای نخواهند شد و در عین حال تعرفه آب مشترکین خانگی با مصرف مازاد بر الگو به ترتیب با ضریب (۰.۵)، (۰.۷۵)، (۱.۵)، (۳) و (۵) نسبت به قیمت غیریارانه ای شامل مجموع هزینه‌های تأمین آب (هزینه‌های توزیع آب و جمع آوری فاضلاب مطابق صورت‌های مالی به علاوه مقادیر غیریارانه‌ای هزینه آب خام و انرژی الکتریکی برای پمپاژ و تأمین آب) و به صورت پلکانی (نسبت به مازاد) محاسبه و دریافت خواهد شد.

همچنین متوسط تعرفه آب مصارف صنعتی، عمومی غیرآموزشی و دستگاه‌های اجرایی و همچنین تجاری به ترتیب بر اساس ضریب (۱) و (۱.۵) نسبت به هزینه تأمین آب محاسبه و دریافت می‌شود.

لازم به ذکر است هم اکنون ۵۴ درصد مشترکان آب زیر الگو مصرف می‌کنند و ۴۰‌ درصد مشترکان نیز مصرف تا دو برابر الگو دارند که ضریب افزایش تعرفه آن بسیار پائین است. در عین حال ۶ درصد مشترکان مصرف بیش از دو برابر دارند که باید مصرف خود را کاهش دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج