۱۲۰۲۳۷۶
۵۲۱۶
۵۲۱۶
پ

بارش‌ها در کشور ادامه دارد

کارشناس هواشناسی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده شاهد بارش باران در بیشتر نقاط کشور هستیم، اما در روزهای آینده به تدریج دمای هوا افزایش خواهد یافت.

ایرنا: کارشناس هواشناسی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده شاهد بارش باران در بیشتر نقاط کشور هستیم، اما در روزهای آینده به تدریج دمای هوا افزایش خواهد یافت.

«فریبا گودرزی» اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به کشور برای ۲۴ ساعت آینده در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس بارش باران خواهیم داشت.

بارش‌ها در کشور ادامه دارد

وی افزود: شدت بارندگی برای امروز که در حد هشدار نارنجی است در گیلان، غرب مازندران، زنجان، البرز، قزوین و نوار شمالی تهران رخ خواهد داد که برای این مناطق لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها پیش‌بینی شده است.همچنین، مه‌گرفتگی موجب کاهش دید برای این مناطق خواهد شد.

گودرزی با بیان اینکه روز جمعه در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز بارش‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و غرب سواحل کشور بارش‌های پراکنده را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: تصاویر ماهواره‌ای نشان‌دهنده تشکیل توده گرد و غبار در کشور عراق است که این پدیده به سبب وزش باد و حرکت آن بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب و جنوب کشور را در بر خواهد گرفت.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد:علاوه بر توده گرد و خاک در بخش‌هایی از جنوب غرب، غرب، مرکز، شرق و شمال شرق برای امروز باد و گرد و غبار خواهیم داشت که سبب کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی این مناطق خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت دمای کشور نیز گفت: امروز در سواحل غربی دریایی خزر و اردبیل ۳ تا ۵ درجه افزایش دما خواهیم داشت و برای دو روز آینده در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق ۸ تا ۱۲ درجه افزایش رخ خواهد داد.

گودرزی تصریح کرد: تهران برای امروز بعداز ظهر رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید توام با گرد و خاک دارد و بیشینه دما نیز به ۱۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج