جاباما
۱۲۰۲۵۶۸
۵۰۹۸
۵۰۹۸
پ

افزایش مسافران پروازی در نوروز امسال

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد ۵۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه‌های کشور از آغاز طرح سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ایسنا: سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد ۵۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه‌های کشور از آغاز طرح سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

حمیدرضا سیدی درباره وضعیت فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون گسترده کرونا و کاهش میزان ابتلا به این ویروس در میان مردم، سفرهای هوایی در نوروز دوباره رونق گرفته و بر این اساس شاهد رشد تعداد پروازها و مسافران در فرودگاه‌های کشور هستیم.

افزایش مسافران پروازی در نوروز امسال

وی افزود: در عین حال، رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری و پیشگیری از شیوع دوباره کرونا به صورت جدی در فرودگاه‌های کشور به ویژه برای پروازهای بین المللی در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته کلید خورد، فرودگاه‌های کشور تا سوم فروردین ماه میزبان بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار مسافر بودند که نسبت به مدت مشابه گذشته ۵۸ درصد رشد را نشان می دهد.

سیدی گفت: در این بازه زمانی حدود هشت هزار و ۹۰۰ نشست و برخاست در فرودگاه‌های کشور انجام شده که حاکی از رشد ۹ درصدی در قیاس با همین بازه زمانی در سال گذشته است.

وی اعلام کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا یکم فروردین ‌ماه امسال نیز در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، هدایت و راهبری ۹۲۰ نشست و برخاست هواپیما انجام شد که این عدد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۳۰ درصد رشد در در این زمینه روبرو بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج