اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۲۶۴۱
۵۸۹۱
۵۸۹۱
پ

سردار طلایی: سربازی برای زنان واجب است

سردار طلایی تاکید کرد: یکی از موضوعیت‌های سربازی این است که فرد با دوره‌ای آموزشی خود را آماده دفاع از کیان کشور کند. این بر همه لازم و واجب است و از نگاه من این امر برای بانوان هم لازم و واجب است تا در موقع لزوم بنا به شرایطی که دارند از کشور خود دفاع کنند.

انتخاب: سردار طلایی تاکید کرد: یکی از موضوعیت‌های سربازی این است که فرد با دوره‌ای آموزشی خود را آماده دفاع از کیان کشور کند. این بر همه لازم و واجب است و از نگاه من این امر برای بانوان هم لازم و واجب است تا در موقع لزوم بنا به شرایطی که دارند از کشور خود دفاع کنند.

سردار طلایی: سربازی برای زنان واجب است

گفتگوی سردار طلایی درباره سربازی به شرح زیر است:

سربازی برای بانوان واجب است

او در پایان گفت: ما می‌توانیم نیاز‌های یگان‌های مختلفمان را در شاخه‌های گوناگون مشخص کنیم و رشته‌های مختلف را که در این بخش‌ها موضوعیت دارند با سربازگیری از دانشگاه‌ها وارد یگان‌ها کنیم مگر بخش خودرویی ما نیاز به تامین و بازسازی ندارد؟! متخصصین مکانیک را می‌توان سرباز گرفت و تسهیلاتی به آنها داد. مگر یگان‌های ما کار‌های مختلف عمرانی ندارند؟! یکی از موضوعیت‌های سربازی این است که فرد با دوره‌ای آموزشی خود را آماده دفاع از کیان کشور کند.

این بر همه لازم و واجب است و از نگاه من این امر برای بانوان هم لازم و واجب است تا در موقع لزوم بنا به شرایطی که دارند از کشور خود دفاع کنند. بر هر شهروندی واجب است که از وطن خود دفاع کند ضمن اینکه در دوره‌ای نیز باید برای پیشرفت کشورش کار کند. می‌توان این دو را در کنار هم داشت و هم به جهت آموزشی و هم به جهت نظامی طوری برنامه‌ریزی کرد که یک سرباز با ورود به سربازی و اتمام آن به شکل یک متخصص زبده و کار آزموده و آماده کار از این دوره بیرون ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج