۱۲۰۲۷۷۲
۶۱۸۳
۶۱۸۳
پ

خوشحالی خواننده پاپ از رفاقت مردم با برادرش

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ جمعه، پنجم فروردین در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت. او حین اجرای قطعه «برادر»، تیتراژ سریالی به همین نام، خطاب به حاضران در سالن گفت موسیقی تیتراژ زمانی می‌تواند به عنوان یک قطعه پرمخاطب معرفی شود که مردم آن را زمزمه کنند، «برادر» برای من این کار را کرد و خوشحالم که با آن رفاقت کردید.

ایرنا نوشت: محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ جمعه، پنجم فروردین در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت. او حین اجرای قطعه «برادر»، تیتراژ سریالی به همین نام، خطاب به حاضران در سالن گفت موسیقی تیتراژ زمانی می‌تواند به عنوان یک قطعه پرمخاطب معرفی شود که مردم آن را زمزمه کنند، «برادر» برای من این کار را کرد و خوشحالم که با آن رفاقت کردید.

محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ شب گذشته، جمعه پنجم فروردین در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

خوشحالی خواننده پاپ از رفاقت مردم با برادرش

او در این کنسرت که به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی پیش روی مخاطبان قرار گرفت، قطعات «بی‌خبرم ازت»، «برگردی ای کاش»، «این اولین باره»، «برادر»، «برگرد»، «عشقم این روزا»، «گل»، «زندگی»، «لطفا»، «تو بری بارون»، «دوست دارم»، «جز تو»، «کجا میری» و «گفتم نرو» را اجرا کرد.

این خواننده که طی سال‌های گذشته با تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی به فعالیت در موسیقی مشغول بود، مدتی است که در فصل تازه فعالیت‌هایش با مجتبی امینی از تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون کار می‌کند.

محمد علیزاده در بخشی از این کنسرت گفت: «خداوند را شاکرم که مرا در مسیری قرار داد تا آوازخوانی را به عنوان شغلم انتخاب کنم و از طرفی خرسندم از این که آوازخوان افرادی هستم که همراه با عقل و تفکرشان با دلشان هم زندگی می‌کنند.»

این خواننده پاپ همچنین درادامه به دوری مدت‌دار خود از اجرای زنده اشاره کرد و افزود: «دلتنگ برگزاری کنسرت‌ها بودم. برای همین در فصل تازه اجرای کنسرت‌هایم از استقبال شما بزرگوارن تشکر می‌کنم.»

او ضمن عذرخواهی از تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای آغاز اجرای کنسرت، علت آن را در ترافیک ماندن عده‌ای از مخاطبان در خیابان اطراف نمایشگاه بین‌المللی، محل اجرای کنسرت عنوان کرد و افزود: «منتظر ماندیم که این عزیزان هم بیایند و در کنار آن‌ها شب خاطره‌انگیزی را رقم بزنیم.»

علیزاده در ادامه خاطرنشان کرد: «در سه نقطه همواره احساس خوب و هیجان‌انگیزی دارم؛ نخست زمانی که در کنار خانواده حضور دارم. دوم زمان ضبط در استودیو و سوم روی صحنه کنسرت‌ها که به اعتبار شما عزیزان برای من سرشار از انتقال انرژی‌های مثبت شده و همواره احساس می‌کنم برای نخستین بار است که روی صحنه می‌آیم.»

او در ادامه حضور پدران و مادران در کنسرت‌ها را یکی از افتخارات اجراها عنوان کرد و گفت: «احساس می‌کنم این حضور به برنامه‌هایی که تاکنون در حوزه کنسرت‌ها اجرا کرده‌ام، برکت داده است. گرچه زمین لیاقت این را نداشت که برخی از پدران و مادران این سرزمین را برای خود نگه دارد و به دامن خداوند سپرد، اما من امیدوارم که سایه بزرگ‌ترها بالای سر ما باشد تا از حضور این عزیزان در زندگی همواره بهره‌مند شویم.»

این خواننده موسیقی پاپ همچنین در هنگام اجرای قطعه «برادر» که به موسیقی تیتراژ سریالی به همین نام اختصاص داشت، اظهار داشت: «همیشه از موسیقی تیتراژ بدشانسی آوردم و همیشه دوست داشتم موسیقی تیتراژی را بخوانم که همه مردم، پس از شنیدن، آن را در خیابان زمزمه کنند.»

علیزاده افزود: «معتقدم موسیقی تیتراژ زمانی می‌تواند به عنوان یک موسیقی پرمخاطب معرفی شود که مردم آن را زمزمه کنند وگرنه میزان دانلود و موارد مشابه آن اصلاً میزان خوبی برای سنجش استقبال نیست. موسیقی تیتراژ سریال «برادر» برای من این کار را کرد و من بسیار خوشحالم مردم عزیزم با آن رفاقت کردند.»

داود اریکه نوازنده سازهای بادی، نیما نیازی نوازنده گیتار الکتریک، اسد رحمانی نوزانده گیتاربیس، ایمان ذاکری نوازنده درامز، اشکان موسوی نوازنده ویولن، بابک یعقوبی نوازنده سازهای کوبه‌ای، پوریا فیروزی نوازنده کیبورد، اشکان صدیق‌آذر لانچ پد، علی پورنگهبان نوازنده گیتاربیس و سعید عباسی رهبر ارکستر گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج