۱۲۰۴۱۹۲
۳ نظر
۶۴۳۷
۳ نظر
۶۴۳۷
پ

سیگنال مهم وزیر خارجه به بازار سکه

شب گذشته در معاملات پشت خطی قیمت دلار هم مسیر کاهش را دنبال کرد ، با این وجود به نظر می رسد که در بازار امروز از یک سو سطح معاملات سکه پایین باقی بماند و در سوی دیگر، جا به جایی قیمتی زیادی در برای قیمت سکه صورت نگیرد.

اقتصادنیوز نوشت: شب گذشته در معاملات پشت خطی قیمت دلار هم مسیر کاهش را دنبال کرد ، با این وجود به نظر می رسد که در بازار امروز از یک سو سطح معاملات سکه پایین باقی بماند و در سوی دیگر، جا به جایی قیمتی زیادی در برای قیمت سکه صورت نگیرد.

سیگنال مهم وزیر خارجه به بازار سکه

بازار سکه روز گذشته آرایش نزولی به خود گرفت و قیمت سکه پایین رفت. این فلز زرد رنگ دیروز 90 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و با 12 میلیون  و 410 هزار تومان معامله شد. این کاهش قیمت درحالی اتفاق افتاد که بازار ارز تهران هم شاهد کاهش قیمت دلار بود . نرخ دلار دیروز به کانال 26 هزار تومان عقب نشینی کرد.

روز گذشته امیر عبداللهیان ، وزیر امور خارجه درباره برجام گفت: ما در مذاکرات به توافق نزدیک هستیم و پیشنهادات مان را در مورد موضوعات باقی‌مانده از طریق مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا به طرف آمریکایی منتقل کرده ایم و اکنون توپ در زمین آمریکاست.

برخی از تحلیگران بازار سکه معتقدند  با این پیام سکه بازان ترجیح  دادند از تاکتیک صبر استفاده می کنند و کمتر دست به خرید بزنند.

شب گذشته در معاملات پشت خطی قیمت دلار  هم مسیر کاهش را دنبال کرد ، با این وجود به نظر می رسد که در بازار امروز  از یک سو سطح معاملات سکه پایین باقی بماند و در سوی دیگر، جا به جایی قیمتی زیادی در برای قیمت سکه صورت نگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مسخره بازی هست ۰اونا میگن توپ زمین شماست اینا میگن توپ زمین امریکا هست اونقدر توپ توپ گفتن قسمت شد مسابقه گذاشتن باهم بازی کنیم

    • دخو

      همش سرکاریه

    • ناشناس

      مگه قرار نیست بریم قطر بازیم کنیم چرا توپ بس زمین امریکاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج