۱۲۰۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامه‌ جهرمی به مسئولان درباره اختلاس بزرگ

سیدمحمد جهرمی، مدیرعامل برکنار شده بانک صادرات در نامه‌ای جدید به یکی از مقامات ارشد کشور، نسبت به فساد مالی اخیر نظام بانکی شفاف سازی کرد.

سیدمحمد جهرمی، مدیرعامل برکنار شده بانک صادرات در نامه‌ای جدید به یکی از مقامات ارشد کشور، نسبت به فساد مالی اخیر نظام بانکی شفاف سازی کرد.

سیدمحمد جهرمی مدیرعامل برکنار شده بانک صادرات در نامه جدیدی به یکی از مقامات بلندپایه کشور در مورد سوء استفاده اخیر مالی توضیحاتی را ارائه کرد.

برای پیگیری جزئیات نامه نگاری جدید جهرمی در گفتگو با وی خواستار ارائه توضیحات بیشتر در خصوص نامه مذکور شد که جهرمی بیان داشت در این زمینه حاضر به ارائه توضیحات بیشتر نیست و با خبرنگاران مصاحبه نخواهد کرد.

گفته می شود وی در این نامه نسبت به ضعف ها و معایب سیستم بانکی کشور شفاف سازی کرده و مطرح کرده است که به بانک مرکزی نسبت به این موضوع هشدار داده بود.

مدیرعامل سابق بانک صادرات ایران عنوان کرد که پیش از این به بانک مرکزی و حراست بانک تذکراتی را داده است که این تذکرات جدی گرفته نشده است.

جهرمی عنوان کرده است که با با توجه به معایب نظام بانکی، بانک صادرات نمی توانست این فساد را کشف کند. همچنین LC ها در دفاتر بانک ثبت نمی شد.

سیدمحمد جهرمی، مدیرعامل بانک صادرات ایران پیش از این به دلیل مسائل مرتبط با اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی نظام بانکی از سمت خود برکنار شده بود.

پیش ازاین جهرمی در نامه ای دیگر زوایای مختلف اختلاس اخیر را تشریح کرده بود. این در حالی است که در این جریان مدیرعامل بانک ملی ایران استعفا داده و مدیرعامل بانک سامان نیز برکنار شد.

پیگیری پرونده اختلاس بزرگ بانکی توسط کمیته ای ۳ نفره متشکل از وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان بازرسی در حال انجام است.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نامه‌ جهرمی به مسئولان درباره اختلاس بزرگ


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج