۱۲۰۴۶۳۲
۵۵۸۲
۵۵۸۲
پ

رپورتاژ آگهی

دلایل محبوبیت پروژه سپکو چیتگر برای سرمایه گذاران

بدون شک مهم‌ترین ویژگی که می‌تواند موجب جذب شدن سرمایه گذاران برای خرید واحد‌های مسکونی پروژه سپکو چیتگر شود، صرفه اقتصادی و پتانسیل بالا برای رشد قیمت آن است.

بدون شک مهم‌ترین ویژگی که می‌تواند موجب جذب شدن سرمایه گذاران برای خرید واحد‌های مسکونی پروژه سپکو چیتگر شود، صرفه اقتصادی و پتانسیل بالا برای رشد قیمت آن است. پذیره نویسی و پیش فروش واحد‌های مسکونی برج سپکو در اول دی ماه سال ۱۳۹۹ انجام شده و همچنان ادامه دارد.

دلایل محبوبیت پروژه سپکو چیتگر برای سرمایه گذاران

چرا پروژه سپکو برای سرمایه گذاری ایده آل است؟

ساخت برج‌های پروژه سپکو چیتگر آغاز شده و بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در ۵ بلوک برج این محوطه ساخته خواهد شد. پیش بینی می‌شود ساخت و ساز این برج‌ها در سال ۱۴۰۴ پایان یابد و ناظران آن بتوانند این واحد‌ها را در اختیار خریداران قرار دهند. در ادامه، تمامی دلایل محبوبیت پروژه در بین سرمایه گذاران برایتان شرح داده می‌شود:

الف) برترین امکانات

در حالی که عمده امکانات پروژه سپکو در دیگر واحد‌های مسکونی یافت نمی‌شود، شرکت تعاونی مروارید شرق فاخر تمام تلاش خود را کرده تا افراد ساکن در برج‌های سپکو چیتگر از این امکانات بهره ببرند. به همین دلیل وجود امکانات ویژه و مدرن در این برج‌ها را می‌توان از جمله دلایل محبوبیت آن دانست.

از برجسته‌ترین امکانات به کار رفته در برج سپکو چیتگر:

  • فضای سبز اختصاصی در محوطه پروژه
  • سالن اجتماعات در هر کدام از برج‌ها
  • زمین بازی کودک اختصاصی برای ساکنان
  • پارکینگ اختصاصی و میهمان برای خودرو‌ها
  • فضای اختصاصی برای پیاده روی همراه با امکانات ورزشی
  • نگهبانی ۲۴ ساعته و سیستم امنیتی پیشرفته
  • کارواش اختصاصی برای خودرو‌های ساکنان
  • سالن ورزشی مجزا خانم‌ها و آقایان

دلایل محبوبیت پروژه سپکو چیتگر برای سرمایه گذاران

با وجود تمام این امکانات، به جرئت می‌توان گفت برج‌های پروژه سپکو، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است؛ زیرا هر کدام از این امکانات عواملی برای افزایش قیمت واحد‌ها در آینده نه چندان دور هستند.

ب) موقعیت مکانی بی نظیر

موقعیت مکانی بی نظیر پروژه سپکو چیتگر، باعث شده تا افراد ساکن در واحد‌های مسکونی آن همواره به سوی بهترین مناظر دید داشته باشند. در یک سمت از این برج می‌توان دریاچه چیتگر را نظاره کرد که منظره‌ای خارق العاده برای ساکنان آن رقم می‌زند. سمت دیگر این محوطه نیز واحد‌های مسکونی دیگر و امکانات عمومی نظیر فروشگاه و کافه قرار گرفته است.

دلیل اینکه موقعیت مکانی این برج بسیار عالی شمرده می‌شود، امکان دسترسی به امکانات مختلف است. در حالی که ساکنان می‌توانند از منظره دریاچه چیتگر و هوای پاکیزه اطراف آن لذت ببرند، مراجعه به فروشگاه‌های مواد غذایی و موارد نظیر آن برای آن‌ها دشوار نخواهد بود؛ چرا که برج سپکو در یک منطقه شهری با امکانات رفاهی کامل ساخته می‌شود.

دلایل محبوبیت پروژه سپکو چیتگر برای سرمایه گذاران

ج) محوطه‌ای وسیع در پیرامون آن

بزرگ بودن محوطه پیرامون برج سپکو، عاملی دیگر برای محبوبیت آن در بین سرمایه گذاران است. این محوطه بزرگ باعث شده تا امکاناتی مدرن و مجلل در اختیار ساکنان آن قرار گیرد که در برج‌های دیگر به وفور مشاهده نمی‌شود. با توجه به محوطه ۳۶۲۰۰ متری پروژه سپکو چیتگر، بدون شک ساکن شدن چند صد خانواده در واحد‌های مسکونی موجب آزار دهنده بودن تراکم در آن نخواهد شد.

د) شرایط پیش خرید واحد‌های پروژه سپکو

شرایط پیش خرید اعلام شده برای خرید واحد در برج سپکو چیتگر، به این صورت است:

  • هزینه هر متر زمین تراکم: ۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان
  • هزینه هر متر مربع تراکم: ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • هزینه هر متر ساخت: ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جالب است بدانید پروژه سپکو چیتگر، امکان گرفتن وام را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد. به گونه‌ای که شرایط اخذ وام به این صورت است:

- در صورت تمایل برای خرید واحد ۱۰۰ متری، وام ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی دریافت می‌کنید.

- برای خرید واحد ۱۳۰ متری، قادر به اخذ وام ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی هستید.

دریافت این وام‌ها از بانک توسعه تعاون امکان پذیر بوده و سود این تسهیلات ۱۵ درصد به ازای هر سال است که می‌تواند راه ساده‌تر و بهتر برای سرمایه گذاران باشد؛ چرا که سرمایه گذاران می‌توانند با اخذ این وام، به پروسه پیش خرید واحد مسکونی در برج سپکو سرعت ببخشند. با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در مورد قیمت این واحد‌های مسکونی در سال‌های آینده، استفاده از تسهیلاتی نظیر وام می‌تواند برای تسهیل وضعیت اقتصادی بسیاری از علاقه‌مندان مفید باشد تا این فرصت را از دست ندهند.

با این مطلب، علل علاقه مندی سرمایه گذاران به پروژه سپکو مورد بررسی قرار گرفت که جهت پیش خرید واحد‌ها می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج