۱۲۰۴۶۹۸
۵۵۹۳
۵۵۹۳
پ

بهبود چندین ویژگی واتساپ در آپدیت جدید

آپدیت جدید واتساپ برای iOS از ارسال اسپم (هرزنامه) و اطلاعات نادرست جلوگیری کرده و ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده را در اندروید آسانتر می کند.

فرارو: واتساپ سه سال پیش تعداد پیام‌هایی که کاربران می‌توانند به یکباره برای مخاطبین خود ارسال کنند، در برزیل محدود کرد. اکنون پس از سه سال این پیام رسان در حال برنامه‌ریزی برای ارائه این ویژگی در سطح جهانی است. این ویژگی در حال حاضر در نسخه ۲۲.۷.۰.۷۶ واتساپ برای کاربران iOS در دسترس است. این ویژگی از ارسال اسپم (هرزنامه) و اطلاعات نادرست جلوگیری می‌کند.

بهبود چندین ویژگی واتساپ در آپدیت جدید

محدودیت جدید واتساپ سبب می‌شود تا کاربران بتوانند هر بار فقط یک پیام ارسال شده را فوروارد کنند. در برزیل واتساپ پیام یک بار ارسال شده را از پیامی که چندین بار ارسال می‌شود، متمایز می‌کند. اولی را می‌توان با حداکثر پنج چت به اشتراک گذاشت در حالی که دومی فقط یک بار قابل ارسال است.

بهبود چندین ویژگی واتساپ در آپدیت جدید

 

واتساپ همچنین در آپدیت جدید نسخه ۲.۲۲.۸.۱۱ بتای اندروید ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده را آسان کرده است. پیش از این افراد نمی‌توانستند به آسانی به شماره‌های ذخیره نشده پیامی ارسال کنند. در بروز رسانی جدید با ضربه زدن بر روی یک شماره تلفن ذخیره نشده در حباب چت یک منوی درون برنامه‌ای باز می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت حضور در واتس اپ با آن شخص چت کنید. این منوی درون برنامه همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با شخص مورد نظر تماس بگیرید یا شماره او را در لیست مخاطبین خود ذخیره کنید.

این تغییر بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. در حال حاضر با ضربه زدن بر روی یک شماره ذخیره نشده در یک صفحه چت، برنامه شماره گیر گوشی اندرویدی شما باز می‌شود. اگر چه این راه نیز، راه حل کامل و بدون مشکلی نیست؛ زیرا برای ارسال پیام به یک شماره ذخیره نشده شما نیاز دارید تا ابتدا شماره را برای شخصی در چت واتساپ ارسال کنید و یا شخصی شماره را برای شما ارسال کند. امیدواریم این پیام رسان محبوب در آینده تلاش بیشتری برای بهبود ارسال پیام به یک شماره ذخیره نشده انجام دهد.

بهبود چندین ویژگی واتساپ در آپدیت جدید

واتساپ همچنین قصد دارد تب دوربین را با Communities جایگزین کند. در تب Communities هر انجمن جدیدی که ایجاد می‌کنید و یا به آن اضافه می‌شوید، نمایش داده خواهد شد. در انجمن‌های واتساپ ادمین‌های گروه کنترل بیشتری بر روی گروه خواهند داشت. انجمن واتساپ در حال حاضر مانند یک چت گروهی است که با رمزگذاری سرتاسری محافظت می‌شود و چیزی شبیه یک شبکه اجتماعی نیست. هر دو ویژگی محدودیت ارسال پیام‌ها و انجمن در آپدیت بعدی واتساپ در دسترس خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج