۱۲۰۴۹۸۵
۱ نظر
۵۱۷۳
۱ نظر
۵۱۷۳
پ

اختصاص یک قطعه زمین به خانواده ۴قلوهای البرزی

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از سال ۱۴۰۰ سعی کرده‌ایم مقدماتی را فراهم کنیم تا خانواده‌هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می‌شوند مورد حمایت قرار گیرند و برای شروع و امکان عملیاتی شدن از چند قلوها شروع کردیم که به دلیل تعداد محدود امکان اجرایی شدن آن بیشتر است .

ایسنا: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از سال ۱۴۰۰ سعی کرده‌ایم مقدماتی را فراهم کنیم تا خانواده‌هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می‌شوند مورد حمایت  قرار گیرند و برای شروع و امکان عملیاتی شدن از چند قلوها شروع کردیم که به دلیل تعداد محدود امکان اجرایی شدن آن بیشتر است .

اختصاص یک قطعه زمین به خانواده 4قلوهای البرزی

انسیه خزعلی، روز پنجشنبه ۱۸ فروردین در جریان سفر استانی هیات دولت به استان، از کمپ ماده ۱۶ معتادین البرز  بازدید کرد. در نشست با جمعی از مدیران و مسئولان این کمپ در جریان فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به معتادین مقیم این مرکز قرار گرفت و وضعیت اشتغال، ادامه تحصیل در دوران بازپروری و ایجاد امکانات تفریحی در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت

علاوه بر این در دیدار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با پدر و مادر  چهار قلوهای البرزی یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع با کاربری مسکونی در شهرستان نظرآباد استان البرز به این خانواده اختصاص داده شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این دیدار ضمن اعلام برنامه حمایتی دولت مردمی از خانواده هایی که با عنایت خداوند صاحب فرزندان چهار و پنج قلو می شوند گفت: با اهدا این قطعه زمین  خانواده این چهار قلوها ان شاء الله دغدغه تامین مسکن نخواهند داشت.

خزعلی با استناد به قانون جمعیت اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ سعی کرده‌ایم مقدماتی را فراهم کنیم تا خانواده‌هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می‌شوند مورد حمایت  قرار گیرند و برای شروع و امکان عملیاتی شدن از چند قلوها شروع کردیم که به دلیل تعداد محدود امکان اجرایی شدن آن بیشتر است .

وی افزود: تلاش می کنیم این قانون و بسیاری دیگراز قوانین مصوب که بنا به نبود امکانات  و یا نبود همت لازم عملیاتی نشده از روی کاغذ به میدان بیاید و با  پشتکار دولت مردمی عملیاتی شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای تحقق این مهم وزیر راه و شهر سازی همت خوبی به خرج دادند و تشویق کردند تا برای شناسایی این خانواده ها و اختصاص  زمین اقدام شود.

خزعلی افزود:  بحمدالله در اولین روزهای ۱۴۰۱ این چهار قلوها در کرج به دنیا آمدند و باید به خانواده ایشان و خانواده بزرگ  البرز این نعمت را تبریک گفت و امیدواریم اینگونه خبر های خوش تداوم یابد تا چالش جمعیتی کشور برطرف شود.

ابراهیم قلی پور رییس اداره مسکن و شهر سازی نظر آباد نیز دردیدار با خانواده چهارقلوهای البرزی گفت: با توجه به‌ اینکه این خانواده ساکن نظر آباد هستند بنا به دستور وزیر مسکن و را ه و شهرسازی قطعه زمین مورد اشاره به مساحت ۲۰۰ متر مربع با کاربری مسکونی در این شهرستان  برای این خانواده اختصاص یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همرزم

      این زمین سند ندارد این زمین‌مال اوقاف است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج