اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۵۱۱۲
۷۳۶۱
۷۳۶۱
پ

کنایه سنگین موحد به علم‌الهدی

به دنبال انتشار فیلمی از حامیان احمد علم الهدی «امام جمعه مشهد» که واکنش خلیل موحد را به دنبال داشت، کانال «خط هشتم» مطلب تازه ای را درباره مخالفان جمهوریت در مشهد منتشر کرد.

دیده‌بان ایران نوشت: به دنبال انتشار فیلمی از حامیان احمد علم الهدی «امام جمعه مشهد» که واکنش خلیل موحد را به دنبال داشت، کانال «خط هشتم» مطلب تازه ای را درباره مخالفان جمهوریت در مشهد منتشر کرد.

کانال «خط هشتم» مطلب تازه ای را درباره مخالفان جمهوریت در مشهد منتشر کرده است، این کانال توسط خلیل موحد (عضو شورای شهر اسبق مشهد) اداره می شود. که به شرح زیر می باشد:

حادثه روز سه‌شنبه در حرم امام رضا(ع) و حمله مسلحانه «عامل تکفیری» به ۳طلبه بی‌گناه که منجر به شهادت مظلومانه شهیداصلانی از طلاب فعال حاشیه شهر شد، ابعاد مختلفی داشت اما شاید بتوان ورود سریع و انقلابی مردم و زائران متدیّن به ماجرا پیش از رسیدنِ نیروهای حفاظت حرم را مهمترینِ آن قلمداد کرد. همانطور که از شواهد پیداست، عامل تکفیری پس از ارتکاب جنایت در حریم قدسیِ امام هشتم(ع) بلافاصله از سوی مردم و زائران محاصره شده و سپس دستگیر می‌شود که مدیریت حادثه توسط نیروهای حفاظت حرم از هرگونه عواقب ناگوارِ بعدی جلوگیری می‌کند.

کنایه سنگین موحد به علم‌الهدی

حادثه اخیر البته می‌توانست به‌گونه‌ای دیگر رقم بخورد و با بی‌تفاوتی حاضران در صحنه روبه‌رو شود؛ چه‌آن‌که اگر کسی از مردم وارد ماجرا نمی‌شد به‌‎دلیل رویکرد وحشیانه و مسلحانه «عامل تکفیری» فی‌نفسه تقصیری متوجه آنها نبود اما احساس مسئولیت در قبال شئون اسلامی به‌ویژه جایگاه روحانیت سبب ورود انقلابی مردم و زائران ِروزه‌دار شد و در یک کلام؛ به جمهوریت در کنارِ اسلامیت معنای عینی بخشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج