۱۲۰۵۴۰۵
۵۳۷۱
۵۳۷۱
پ

امکان جستجوی همزمان متن و تصویر در گوگل

Multisearch روش کاملا جدیدی برای جستجو است؛ این قابلیت به این دلیل به گوگل اضافه شده که گاهی اوقات افراد نمی‌توانند با استفاده از کلمات آنچه را که جستجو می‌کنند توصیف کنند.

فرارو: یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های گوگل که اخیرا به این جستجوگر اضافه شده، امکان جستجوی همزمان متن و تصویر است. «Multisearch» ویژگی جدید Google Lens است که اکنون بصورت آزمایشی در نسخه‌های بتای اندروید و iOS در دسترس است.

امکان جستجوی همزمان متن و تصویر در گوگل

Multisearch روش کاملا جدیدی برای جستجو است؛ این قابلیت به این دلیل به گوگل اضافه شده که گاهی اوقات افراد نمی‌توانند با استفاده از کلمات آنچه را که جستجو می‌کنند توصیف کنند. با گرفتن و یا آپلود کردن یک تصویر در گوگل لنز و سپس کشیدن انگشت به بالا در پانل نتایج و ضربه زدن روی دکمه جدید «افرودن به جستجو» می‌توان همزمان با متن و تصویر به جستجوی یک موضوع پرداخت.

امکان جستجوی همزمان متن و تصویر در گوگل

 

ویژگی Multisearch این امکان را کاربران می‌دهد تا  در خصوص چیزی که جستجو می‌کنند سوال بپرسند و یا جستجوی خود را بر اساس رنگ، مارک یا ویژگی بصری اصلاح کنند. به عنوان مثال می‌توانید از یک لباس آبی رنگ عکس بگیرید و عبارت «زرد» را جستجو کنید تا همان لباس را در رنگ زرد جستجو کنید. یا از میزغذا خوری خود عکس بگیرید و عبارت «میز قهوه خوری» را جستجو کنید تا ست میز قهوه خوری آن را پیدا کنید و یا اگر نام یک گیاه را نمی‌دانید، از آن عکس بگیرید و عبارت "دستورالعمل‌های مراقبت" را جستجو کنید.

گوگل با استفاده از آخرین پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی به ویژگی جستجوی چندگانه لنز دستیابی پیدا کرده است. به عنوان مثال دیگر می‌توانید از چرخ دنده‌های شکسته یک دوچرخه عکس بگیرید و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه تعمیر آن دریافت کنید. ویژگی multisearch لنز گوگل اکنون در نسخه بتا در ایالات متحده در دسترس است و می‌توان از برنامه Google در اندروید و iOS به آن دسترسی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج