۱۲۰۵۵۴۰
۵۴۲۲
۵۴۲۲
پ

یک آمریکای خشمگین به دنبال مجازات دموکرات‌ها

​تارنمای پولتیکو طی گزارشی با اشاره به وضعیت اقتصادی آمریکا و نارضایتی‌های گسترده نسبت به عملکرد دولت بایدن عنوان کرد: یک آمریکای خشمگین مترصد تنبیه کردن دموکرات ها در پاییز امسال (انتخابات میان دوره ای کنگره) است.

ایرنا: تارنمای پولتیکو طی گزارشی با اشاره به وضعیت اقتصادی آمریکا و نارضایتی‌های گسترده نسبت به عملکرد دولت بایدن عنوان کرد: یک آمریکای خشمگین مترصد تنبیه کردن دموکرات ها در پاییز امسال (انتخابات میان دوره ای کنگره) است.

در ادامه این مطلب پلتیکو آمده است: بایدن و مشاوران ارشدش می دانند که پنجره تبدیل اظهارنظرهای اقتصادی به اقدامات اجرایی به سرعت در حال بسته شدن است.

 یک آمریکای خشمگین به دنبال مجازات دموکرات‌ها

کارشناسانی که وضعیت اقتصادی آمریکا را دنبال می‌کنند، معقدند که می‌توانند مشکلات پیش رو را از الان مشاهده کنند.

شماری از کارشناسان برجسته در حوزه های رفناری اعلام کردند که رای‌دهندگان خشمگینی که به دلیل افزایش قیمت ها با مشکلاتی روبرو بوده اند و همچنین از دو سال مبارزه با این همه گیری کرونا آسیب دیده اند، آماده مجازات دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره هستند.

این کارشناسان در ادامه تصریح کردند، با توجه به تداوم تورم بالا در آمریکا و تردیدها نسبت به جنگ اوکراین، نشانه هایی وجود دارد مبنی اینکه احساسات عمومی در آمریکا رو به وخامت قرار دارد و بهتر نشده است. این مسئله تهدید فزاینده ای برای شانس اندک دموکرات ها برای حفظ اکثریت در سنای آمریکا محسوب می شود.

در بررسی انجامشده توسط دانشگاه میشیگان در مورد اعتماد مصرف‌کنندگان در آمریکا پایین ترین سطح اعتماد در ۱۱ سال اخیر ثبت شده است.

نظرسنجی اخیر آسوشیتدپرس و مرکز ان او آر سی نیز نشان اده که تقریبا ۷۰ درصد از آمریکایی ها فکر می کنند اقتصاد این کشور در وضعیت ضعیفی قرار دارد و ۸۱ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی  شبکه سی ان بی سی نیز  فکر می کنند در سال جاری در اقتصاد آمریکا رکود می شود. بررسی مرکز گالوپ نیز نشان می دهد که بیشترین تعداد از مردم آمریکا از سال دهه ۸۰ تاکنون، تورم را یک مسئله اصلی در آمریکا می دانند.

ریچارد کرتین یک اقتصاددان کهنه‌کار در آمریکا می گوید: افزایش قیمت گاز و مواد غذایی برای بیشتر خانوارها  شرایط سختی ایجاد کرد.

مارک زندی یک اقتصاددان دیگر در این زمینه گفت: بیشتر آمریکایی ها هرگز تاکنون چنین تورم بالایی را تجربه نکرده بودند به ویژه در یکسری اقلام از جمله گاز. این باعث شده ناامیدی هر کسی شده است.

آستان گولزبی یک استاد دانشگاه شیکاگو نیز تصریح کرد که به نظر می رسد اقتصاد به مانعی برای حرکت رو به جلو دموکرات ها تبدیل شده است.

انتخابات میان دوره ای آمریکا قرار است هشتم نوامبر ۲۰۲۲ برابر با ۱۷ آبان ۱۴۰۱ برگزار شود، دراین انتخابات تمامی ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۴ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنا به رقابت نامزدها گذارده می شود.

هم اکنون دموکرات ها با داشتن ۲۲۱ کرسی از ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان، اکثریت را دراین مجلس در کنترل خود  دارند؛ اما در مجلس سنا تنها با دو کرسی کمتر، ۴۸ کرسی از ۱۰۰ کرسی این مجلس را در اختیار دارند و جمهوریخواهان ۵۰ کرسی در سنا دارند لذا حتی یک رای در سنا، بسیار تعیین کننده است.

شصتمین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برابر با ۱۵آبان ۱۴۰۳خواهد بود. برنده انتخابات ۲۰۲۴، فعالیت ریاست‌جمهوری خود را پس از تحلیف و از تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳)تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۹ (۱۱ بهمن ۱۴۰۷) انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج