۱۲۰۶۱۴۹
۵۷۴۱
۵۷۴۱
پ

کنایه تند چهره معروف اصولگرا به عدالتخواهان

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بحث عدالت و حاکمیت عادلانه گفت: گفتن این بحث آسان است اما عمل به آن به شدت سخت است، در واقع برخی وقتی گرسنه‌اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه و توسعه طلب می‌شوند.

فارس نوشت: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بحث عدالت و حاکمیت عادلانه گفت: گفتن این بحث آسان است اما عمل به آن به شدت سخت است، در واقع برخی وقتی گرسنه‌اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه و توسعه طلب می‌شوند.

حسن رحیم پورازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست جهاداکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: تحول دانشجو، مبحث تمرکز و  مسئولیت را بازگو می‌کند که جمع بندی آن به معنی مسئولیت، عدالت و اخلاقیت است زیرا حاکمیت عادلانه و عالمانه به اخلاق حکومت و تحول در دانشجو و تحول اجتماعی به مسئولیت دانشجو در قبال خودش و مسئولیت دانشگاه و تشکل های فعال در جامعه نسبت به رشد اجتماعی اشاره دارد.

کنایه تند چهره معروف اصولگرا به عدالتخواهان

وی افزود: تحول در دانشجو و خودسازی نکته‌ اولی است که باید به آن توجه کرد زیرا دانشجوی بی سواد نمی‌تواند موثر باشد و الگو و راهنمایی برای دیگران نخواهد بودو هرکس که صالح باشد می‌تواند مصلح باشد.

رحیم پورازغدی خاطر نشان کرد: تحول اجتماعی یعنی تسلیم وضع نشدن، قوی و محکم بودن و همرنگ جماعت نشدن؛ هم‌چنین در حوزه سبک زندگی و کار، دومین نکته را ازخود راضی نبودن و رفع ضعف و اصلاح ایرادها بیان کرد  زیرا اسلام پویا است و اجازه عقب‌گرد نمی‌دهد. باید دائم به تکامل علمی و عملی بیاندیشیم و تا زنده ای رزمنده ایم بنابراین مجاهد بازنشسته نمی‌شود، این یعنی ما ترخیصی نداریم اما می‌توانیم مرخصی موقت داشته باشیم.

وی گفت: ما باید خودسازی داشته باشیم چراکه همان فعالیت مذهبی و علمی است و لایه به لایه عمیق تر می‌شود، بنابراین در تحول به خصوص تحول دانشجویی قانع نشویم. باید دائم در اوج باشیم و حرص معنوی و عقلی داشته باشیم و خوبی خود را به خوبی دیگران مشروط نکنیم هم‌چنین علت اشتباهات خودرا مختص به شرایط فعلی که درست نیست نکنیم.

ازغدی بیان کرد: بشر در هر زمان ۳ دسته است عده‌ای آگاهند و روح خدارا در آنان می‌بینید. برخی عالم نیستند اما دانشجویان خوبی‌اند. برخی هم با عقل زندگی نمی‌کنند و فقط با غریزه هستند و فرقی با جانواران ندارند و جزو پایین ترین طبقه بشریت هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در بحث عدالت و حاکمیت عادلانه، گفتن آن آسان است اما عمل به آن به شدت سخت است. در واقع برخی وقتی گرسنه‌اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه و توسعه طلب می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج