۱۲۰۷۲۵۸
۵۵۴
۵۵۴
پ

تصاحب آپارتمان ۲میلیاردی به بهانه سرمایه‌گذاری

اعضای یک باند که به بهانه سرمایه‌گذاری و مشارکت بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مردی کلاهبرداری کرده بودند، از سوی پلیس استان فارس دستگیر شدند.

روزنامه ایران: اعضای یک باند که به بهانه سرمایه‌گذاری و مشارکت بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مردی کلاهبرداری کرده بودند، از سوی پلیس استان فارس دستگیر شدند.

چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس مدعی شد اعضای یک باند از وی کلاهبرداری کرده‌اند.

وی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: با فردی آشنا شدم که مدعی بود در کار پخش عمده مواد غذایی است و اگر بخواهم می‌توانم با او مشارکت و در این کار سرمایه‌گذاری کنم. پس از مدتی وی با جلب اعتماد من پیشنهاد داد که با قرار دادن ملک خودم به‌عنوان وثیقه در اختیار شرکت کالا دریافت کرده و با فروش کالا و دریافت ثمن معامله با شرکت تسویه حساب کنم.

در ملاقات‌های بعدی این مرد عنوان کرد که می‌تواند سند آپارتمان مرا در اختیار دوستش قرار داده و مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت سه ماهه از وی دریافت کند و پس از سرمایه‌گذاری در شرکت دیگری ماهانه سود پول را دریافت کند و به من بدهد.

شاکی در ادامه گفت: متهم با ترفندهای مختلف موفق شد مرا متقاعد کند و سپس در بنگاه املاک یک فقره چک به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان و یک دستگاه خودرو خارجی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان را در مقابل آپارتمانم که دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارزش داشت به من داده و رسیدی هم از من گرفت که در آن قید شده بود مابقی پول به‌صورت سکه پرداخت خواهد شد.

پس از گذشت سه ماه از موعد مقرر وقتی به متهم مراجعه و درخواست دریافت سود حاصل از سرمایه‌گذاری را کردم متهم اعلام کرده شما آپارتمان خودت را به ما فروخته‌ای و مبلغ آن را هم دریافت کرده‌ای!

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: پس از این شکایت پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان فارس قرار گرفت که مأموران پس از انجام تحقیقات و مشخص شدن کلیات کلاهبرداری متهم را به همراه دو همدستش شناسایی و دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اقرار و مشخص شد که یک فقره چک و خودرو نیز در اختیار متهمان قرار داشته و هیچ‌گونه پول یا خودرویی در مقابل آپارتمان به شاکی داده نشده است.
اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج