adexo3
۱۲۰۷۴۷۸
۷ نظر
۲۵۳۵
۷ نظر
۲۵۳۵
پ

تازه‌ عروس، راز قتل پیرزن تنها را فاش کرد

تازه‌ عروس در حمایت از شوهرش با زن ۷۰ساله درگیر شد و او را به قتل رساند. این زوج بعد از جنایت، جسد را در بیابان به آتش کشیدند.

جام جم: تازه‌ عروس در حمایت از شوهرش با زن ۷۰ساله درگیر شد و او را به قتل رساند. این زوج بعد از جنایت، جسد را در بیابان به آتش کشیدند.

اوایل بهمن سال گذشته مردی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی گفت: خواهرم تنها زندگی می‌کرد و گاهی چند روزی به سفر یا نزد اقوام می‌رفت.

از سه هفته قبل دیگر از او خبری نداشتم و گمان می‌کردم نزد اقوام رفته اما پاسخگوی تلفنش نبود و غیبتش هم طولانی شد. به خانه‌اش رفتم که در را باز نکرد. با ماموران وارد آنجا شدم اما در خانه نبود.

ماموران به زمین زن ناپدیدشده در شهریار رفتند اما آنجا هم نبود و پی بردند آخرین‌بار با مردی که مباشرش بوده دیده شده است.

این مرد به‌عنوان مظنون تحت‌ تعقیب قرار گرفت اما ردی از او نبود تا این‌که با گذشت بیش از دو ماه از ماجرا، اوایل هفته گذشته بازداشت شد.

تنها مظنون پرونده در تحقیقات اولیه مدعی بود با زن سالخورده قرار داشته اما وی سر قرار نیامده و دیگر از او خبری ندارد اما در تحقیقات بعدی اعتراف کرد همسرش قاتل است.

او به ماموران گفت: مباشر زن سالخورده بودم و به زمین کشاورزی و ویلای او در شهریار رسیدگی می‌کردم. یک روز همسرم با آن زن درگیر شد و او را کشت. بعد هم جسدش را در بیابان آتش زدیم.

با اعتراف وی همسرش دستگیر شد و گفت: من و همسرم یک سال قبل ازدواج کردیم. شوهرم مباشر پیرزن بود و با تلاش‌هایش توانست زمین بایر مقتول را احیا کند. کلی هم برای این کار هزینه کرد اما پیرزن هزینه آن را نمی‌داد.

روز حادثه او را سوار کرده و سر زمین کشاورزی بردیم. شوهرم پیاده شد تا آب‌معدنی بخرد که میان من و پیرزن دعوا شد. اعتراض کردم که چرا سهم و حق شوهرم را در این مدت نمی‌دهد که گفت شوهرت سهمی ندارد. بعد به من فحاشی کرد. عصبانی شدم و وقتی از خودرو پیاده شد او را از پشت‌ هل دادم که با جدول کنار خیابان برخورد کرد و سرش به‌شدت آسیب دید و بیهوش شد.

به همین دلیل با شوهرم او را داخل خودرو گذاشتیم تا به بیمارستان برسانیم که در نیمه راه، فوت شد. مانده بودیم با جسد چه کنیم که آن را به رباط‌کریم برده و در بیابان‌های آنجا با ریختن بنزین به آتش کشیدیم.

عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با اعتراف زن متهم به قتل و شوهرش، برای آنها قرار قانونی صادر شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران نیز برای یافتن جسد به محل آتش‌زدن جسد رفتند که بقایای پیکر او کشف و به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاظمی

      چه خوش اشتهابودی تو

    • ناشناس

      طمع پول و مال و ثروت آدم ها را به بیراهه می کشاند .‌ باید مراقب بود که ثروت در اختیار انسان است نه انسان در گرو ثروت .‌

    • ناشناس

      چه كارهايي ميكنن بخدا
      رحم نيست در جامعه

    • ناشناس

      پول کثیف

    • ناشناس

      این ظلمها باعث گرفتاری دنیا شده

    • یاسمن

      اخر بی خدایی

    • حسام

      کشتن انسان چقدر راحت شده تو این زمونه
      خدا یا خودت کمک مردم کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج