۱۲۰۸۳۰۳
۲ نظر
۵۱۷
۲ نظر
۵۱۷
پ

عذرخواهی برای حذف دیالوگی از فیلم مهدویان

در اطلاعیه تلوبیون در مورد حذف یکی از دیالوگ‌های «درخت گردو»ی محمدحسین مهدویان چنین آمده است: ««حذف یک دیالوگِ خاص از این فیلم، به اشتباه صورت گرفته و اکنون نسخه کامل «درخت گردو» در تلوبیون پلاس بارگذاری شده است.»

خبرآنلاین: در اطلاعیه تلوبیون در مورد حذف یکی از دیالوگ‌های «درخت گردو»ی محمدحسین مهدویان چنین آمده است: ««حذف یک دیالوگِ خاص از این فیلم، به اشتباه صورت گرفته و اکنون نسخه کامل «درخت گردو» در تلوبیون پلاس بارگذاری شده است.»

اکران آنلاین فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی از نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ به صورت رایگان در تلوبیون پلاس آغاز شد اما از صبح امروز، شنبه سوم اردیبهشت حذف یک دیالوگِ این فیلم باعث واکنش‌هایی شد.

روابط‌عمومی تلوبیون (مرجع پخش زنده و آرشیو شبکه‌های صداوسیما) در این مورد چنین گفت: «حذف یک دیالوگِ خاص از این فیلم، به اشتباه صورت گرفته و نسخه کامل «درخت گردو» در تلوبیون پلاس بارگذاری شده است. متاسفانه بر اثر یک اشتباه، دیالوگ خاصی از این فیلم سینمایی در نسخه منتشر شده حذف شده که ضمن عذرخواهی اکنون نسخه قانونی و دارای مجوزهای رسمی این فیلم سینمایی در تلوبیون پلاس بارگذاری شده و قابل دسترسی برای عموم مخاطبان است.»

محمدحسین مهدویان نیز با تایید این خبر در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «با سپاس از آقای خورشیدی، مدیرعامل محترم تلوبیون که تماس گرفتند، در مورد مشکل نسخه‌ فیلم «درخت گردو» توضیحاتی دادند و در زمان کوتاهی نسخه‌ کامل و مورد تایید بنده را در این پلتفرم جایگزین کردند. نسخه‌ اصلاح‌شده هم‌اکنون در تلوبیون در دسترس شماست.»

عذرخواهی برای حذف دیالوگی از فیلم مهدویان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرازی

      درودوخسته نباشی براقای مهدویان که ترسی ازبرچسب ها وتهمت های بی اساس ندارندبراساس واقعیت هابرپایه اعتقاداتش فیلم میسازد.ان شاالله که دست مولاعلی نگه دارشون باشه وبه حرمت خون شهدابرقرارباشند.

    • ناشناس

      خخخخخ
      به خاطر ی اشتباه،خاصترین جمله فیلم حذف شده؟؟؟؟؟؟
      منکه باور کردم!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج