۱۲۰۹۱۳۷
۱ نظر
۶۰۹
۱ نظر
۶۰۹
پ

پلوسی: اوباما به بایدن حسودی می‌کند

​نویسندگان کتاب تازه‌ای به نقل از نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشته‌اند که باراک اوباما رئیس جمهور پیشین به جو بایدن معاون پیشین خود که اکنون مقام ریاست جمهوری را در دست دارد، به علت اینکه در رسانه‌ها دارای توانایی تحول پذیری بیشتریدارد حسادت می‌کند.

ایرنا: نویسندگان کتاب تازه‌ای به نقل از نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشته‌اند که باراک اوباما رئیس جمهور پیشین به جو بایدن معاون پیشین خود که اکنون مقام ریاست جمهوری را در دست دارد، به علت اینکه در رسانه‌ها دارای توانایی تحول پذیری بیشتریدارد حسادت می‌کند.

پلوسی: اوباما به بایدن حسودی می‌کند

به گزارش ایرنا از تارنمای دیلی میل؛ جاناتان مارتین و الکس برنز روزنامه نگاران نیویورک تایمز  در کتابی به نام "این نخواهد گذشت: ترامپ، بایدن و نبرد برای سرنوشت آمریکا" که به زودی منتشر خواهد شد، به نقل از پلوسی افزوده‌اند: بایدن گفته اطمینان دارد که باراک از پوشش رسانه‌ها از دولت کنونی و نشان دادن آن با قابلیت تحول بیشتر نسبت به دولت خود، خشنود نیست.

نویسندگان این کتاب می‌افزایند، ظاهرا رئیس جمهور پیشین احساسات پیچیده‌ای نسبت به مبارزات انتخاباتی معاون پیشین خود داشته است. این دو از آغاز دوره بایدن در کاخ سفید تنها گاهی با هم سخن گفته‌اند و اوباما برخی احساساتش را با پلوسی دموکرات در میان می‌گذاشته است. تماس‌های اندک این دو در دوره تازه، اصلا با دوستی شدیدشان در کاخ سفید همانندی نداشته است.

همچنین در این کتاب آمده است، بایدن از اوباما به علت کمک نکردن به او در انتخابات مقدماتی ۲۰۲۰ در ایالت کارولینای جنوبی، گلایه کرده، با اینکه با پیروزی در آن، نامزدی حزب دمکرات در انتخابات ۲۰۲۰ شد.

اوباما با توجه به دوستی سفت و سخت در دوره ریاست جمهوری خود با بایدن، به او کمک کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ با پیروزی بر دونالد ترامپ جمهوری خواه، به کاخ سفید واشنگتن راه یابد.

تارنمای پولیتیکو در ۲۰۲۰ نوشته بود که اوباما و دستیارانش برای منصرف کردن بایدن از نامزدی در انتخابات ۲۰۱۶ تلاش می‌کردند و هیلاری کلینتون را ترجیح می‌داده‌اند که بعدا در برابر ترامپ بازنده شد.

ظاهرا بایدن به رئیس پیشین خود اطلاع داده که قصد رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را هم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اوبامامتقلب ودورودورنگ است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج