۱۲۰۹۲۹۷
۳۵۹
۳۵۹
پ

کراتینه موی فر به چه روش هایی انجام می شود؟

کراتینه موی فر موضوعی بسیار مهم در زمینه زیبایی است که با روش های مختلفی انجام می شود. اما کدام یک از این روش ها میتواند مطمئن و بدون آسیب باشد؟ با ما در ادامه برای پاسخ به این سوال همراه باشید.

آیا به دنبال یک روش مناسب برای کراتینه موی فر هستید؟ آیا با انواع روش های کراتینه مو، مزایای آن و یا مراحل انجام کراتینه آشنایی دارید؟ بیشتر افرادی که موهای فرفری و مجعد دارند، از این مدل ها رنج می برند‌. برای صاف کردن موهای فر همانند امروزه می توان از روش های مناسبی استفاده کرد که کراتینه مو یکی از روش های متداولی است که از دیرباز مورد استفاده قرار می گیرد. اما امروزه برای کراتینه کردن مو، از روش های جدیدتر و باکیفیت تر با تاثیرگذاری بیشتر استفاده می کنند که البته انتخاب روش کراتینه مو به نظر و سلیقه افراد و همچنین میزان بودجه آن ها بستگی دارد. صافی و احیای مو با کمک انواع روش های کراتینه در مراکز تخصصی انجام می شود. اما برای آشنایی بیشتر با کراتینه موی فر، مزایای آن و حتی روش های متداول کراتینه می توانید ادامه مطالب را بخوانید. 

کراتینه موی فر به چه روش هایی انجام می شود؟

کراتینه موی فر 

 کراتینه موی فر، یک روش کاملا مناسب و رایج است و افرادی که موهای فر و مجعد دار دارند از آن استفاده می کنند. درواقع کراتین به عنوان نوعی پروتئین در مو و ناخن انسان ها به صورت ارثی قرار دارد. که در صورت کاهش کراتین در مو، قطعا موهایتان وز و فر می شوند. با روش های کراتینه مو فر درواقع شما کراتین مو را افزایش می دهید و باعث صافی و خوش حالت شدن موهایتان خواهید شد. کراتینه مو را می توان یکی از بهترین روش های صافی و لخت کردن موها دانست که کراتین نیز یک پروتئین محافظ شناخته می شود. حتی کراتینه باعث نرم تر شدن موها می شود که قطعا تاثیرگذاری آن روی موهای مختلف، متفاوت خواهد بود. به عنوان‌ مثال، تاثیر کراتینه روی موهایی با ضخامت کمتر، بیشتر از موهایی با ضخامت بالاتر می باشد. 

این کراتین ها توسط لایه های سلولی یا همان کوتیکول های مو جذب می شوند که نتیجه آن پر و براق تر شدن موهایتان می شود. اما اگر از موهای فر و مجعددار رنج می برید و یا جزو آن دسته از افراد هستید که موهایی صاف و براق دوست دارید، از روش کراتینه مو استفاده کنید. چه بسا اینکه این روش خود، توسط روش های مختلف پیشرفته ای با استفاده از مواد درجه یک انجام می شود. اما نتایج مطلوب در صورتی ارائه می شود که شما نیز طبق دستور پزشک به موهایتان رسیدگی کنید و به خاطر داشته باشید که کراتینه یک روش درمانی دائمی نخواهد بود. 

کراتینه موی فر به چه روش هایی انجام می شود؟

برخی از روش های کراتینه موی فر 

کراتینه موی فر یک روش موقت درمانی برای صاف و براق کردن موهای سر شما است.‌ کراتینه که برای انواع و اقسام موهای سر شما فواید بسیار زیادی دارد، به روش های مختلفی انجام می شود. افراد متقاضی خود می توانند با توجه به میزان تأثیرپذیری هر روش و یا سلیقه فردی یکی از این روش ها را انتخاب نمایند. 

• کراتین برزیلی 

یکی از متداول ترین روش های کراتینه موی فر، مجعد، حالت دار و حتی صاف کراتینه سالنی است. کراتینه سالنی همان کراتینه برزیلی است که طی مراحل مختلفی انجام می شود. در این روش از کرم فرمالدئیدی قبل از خشک شدن و صاف شدن استفاده می کنند. در نتیجه پس از کراتینه نیز شما وظیفه دارید با تجویز یا دستور پزشک، موهای خود را تا چند روز خشک نگه دارید. پس از گذشت چند روز نیز باید جهت شستن مواد شیمیایی به همان سالن مراجعه کنید، تا با موادی دیگر اثر صاف کننده گی موهایتان را تنظیم کند. این کراتینه تا ۱۲ هفته می تواند به موهای شما حالت دهد و یا موهایتان را صاف کند. 

کراتینه موی فر به چه روش هایی انجام می شود؟

• استفاده سرم های کراتینی و شامپوها و نرم کننده ها 

روش دیگری نیز جهت کراتینه موی فر و دیگر انواع موها وجود دارد. در این روش از سرم های کراتینی و شامپوها و نرم کننده مخصوصی جهت صاف و براق شدن‌ موها استفاده می کنند. در این روش حتی می توان تک تک موهای آسیب دیده در اثر حرارت، رنگ‌ کردن و ... ترمیم کرد. در کراتینه به این روش نیز قطعا موهایتان را تقویت کرده و موهای قویی خواهید داشت. 

• استفاده از مکمل های کراتین 

مکمل های کراتین جزو محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می شوند که به شکل پودر و کپسول هستند. این مکمل ها نمی توانند بدون خطر باشند که در صورت مصرف بیش از حد ممکن است باعث تجمع بیش از حد پروتئین در بدن شود. این مسئله نیز خطرات جدی به همراه خواهد داشت. اما در صورت استفاده درست و مناسب قطعا نتایج مطلوبی به همراه دارد. 

کراتینه موی فر به چه روش هایی انجام می شود؟

مزایای کراتینه موی 

اگر جزو افرادی هستید که به دنبال کراتینه موی فر، مجعد و ...می باشید بهتر است ابتدا با مزایای کراتینه آشنا شوید. شناخت این مزایا و ویژگی ها به شما کمک می کند، تا انتخاب بهتری داشته باشید. 

  • کراتینه مو، یک روش کاملا مناسب برای انواع موها است. در استفاده از این روش هیچگونه محدودیتی نخواهد بود و برای تمامی موهای مجعد، فر، صاف یا، حالت‌ دار و رنگ شده و ... می توان از این روش استفاده کرد.

  • کراتینه هیچ آسیبی به موهای شما وارد نمی کند. چرا که بسیاری از روش های قدیمی باعث از بین رفتن و وارد شدن آسیب جدی به موهای افراد می شدند. 

  • کراتینه موهای فر یا مجعد و حتی حالت دار را به راحتی صاف می کند و حالتی براق و درخشنده به آن ها می بخشد. 

  • کراتینه مو باعث می شود تا موهای شما مقاومت بیشتری در برابر اشعه نور خورشید و حتی مواد شوینده شیمیایی داشته باشد. 

  • یکی از بی نظیرترین مزایای کراتینه، تاثیرگذاری فوق‌ العاده عالی آن است. درواقع موهای شما بر هر مدل و حالتی کاملا صاف، نرم و یکدست می شود. 

  • پس از کراتینه کردن شما موهایی صاف و براق خواهید داشت که تا چند ماه ثابت خواهد ماند. 

  • با وجود کراتینه دیگر موهایتان به مراقبت های کمتری نیاز دارد. چرا که کراتینه از موهای شما مراقبت می کند. 

  • اگر می خواهید ساختار موهایتان بهبود یابد از روش کراتینه استفاده کنید تا ساختار موهایتان به کیفیت مطلوب برسد. 

  • هیچگونه عوارض جانبی ندارد و حتی ساقه های تو خالیتان را نیز پر می کند. 

  •  است. 

  • با کراتینه موی فر به راحتی می توانید موهایتان را بدون استفاده از هیچگونه نرم‌ کننده ای شانه کنید و‌مطمئن باشید که این روش مناسب خانم ها و آقایان می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج