۱۲۰۹۳۰۹
۱ نظر
۲۰۲۲۰
۱ نظر
۲۰۲۲۰
پ

محتوای حمایت‌شده

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی روشی برای زیبایی بیشتر و از بین بردن اثار عمل های ناحیه ی پلک شما در عمل های جراحی مختلف است.در ادامه برای آشایی بیشتر با این روش جراحی با ما همراه باشید.

عمل ترمیم بلفاروپلاستی چیست؟

ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی یک روش جراحی است که برای اصلاح نتایج جراحی قبلی پلک که برای اصلاح زیبایی پلک ها و ناحیه اطراف چشم انجام شده است، انجام می شود. اگر قبلاً بلفاروپلاستی انجام داده اید و راضی نیستید، ممکن است بخواهید جراحی ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی را در نظر بگیرید. این روش می تواند عیوب و تغییر شکل پلک ها را اصلاح کند. ناحیه چشم ظریف و حساس است. بنابراین، باید جراح مجربی را انتخاب کنید که تجربه طولانی مدت جراحی پلک را داشته باشد تا دیگر نیازی به ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی نداشته باشید. اگر جراح ظاهر پلک را به تنهایی مد نظر بگیرد، نتیجه خوبی از عمل بدست نمی آورید. برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن، جراح باید پلک ها را با در نظر گرفتن ابروها، بینی و ساختار کلی صورت ارزیابی کند. اگر جراح سایر ویژگی های صورت را در نظر نگیرد، ممکن است نتایج زیبایی، کمتر رضایت بخش باشد و نیاز به ترمیم عمل بلفاروپلاستی را ایجاب کند. همچنین جراح باید یک چشم زیبایی شناختی و هنری داشته باشد. زیرا مهم است که پلک‌های شما به طور هماهنگ با سایر ویژگی‌های صورتتان به شکلی طبیعی و زیبا متعادل شوند. 

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

مرکز زیبایی پریماه

همین حالا تماس بگیرید.

با تخفیف ویژه

۰۲۱-۹۱۰۱۴۱۴۸

در چه صورت می توان ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی انجام داد؟ 

تصمیم برای انجام ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی یک تصمیم است که باید با نظر جراح پلاستیک شما گرفته شود. بسیاری از افراد به دلیل این که از نتایج اولیه ناراضی هستند یا به خاطر اینکه جای زخم بعد از عمل هنوز قابل مشاهده است. جراحی ترمیم عمل بلفاروپلاستی را انجام می دهند. یکی دیگر از دلایل انجام ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی زمانی است که نتایج جراحی اولیه به مرور زمان محو شده و پیری طبیعی به چهره برگشته است. 

روش جراحی ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی 

اولین و مهمترین گام، نگاه دقیق به چهره هر بیمار و نتایج عمل اولیه است. از آنجایی که ناحیه چشم بسیار پیچیده و ظریف است، هنگام بررسی جراحی برای اصلاح پلک چیزهای زیادی برای ارزیابی وجود دارد. جراحی  پلک ترمیمی اغلب می تواند چالش برانگیزتر از جراحی اولیه باشد. اصولاً دو نوع ترمیم عمل بلفاروپلاستی وجود دارد: 

نوع اول برای تجدید نظر در جراحی پلک تحت ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی استفاده می شود که در آن پوست یا چربی بیش از حد اضافی، باقی مانده است و بیمار از نتایج راضی نیست. جراحی اصلاح پلک همچنین می تواند پتوز یا افتادگی پلک را اصلاح کند. نوع دوم جراحی اصلاح پلک برای اصلاح جراحی پلکی که بیش از حد انجام شده است، استفاده می شود که در آن پوست یا چربی بیش از حد برداشته شده و ظاهری بدشکل یا غیرطبیعی به چشم ها می دهد که به نام اکتروپیون شناخته می شود. بسته به جراحی اولیه پلک و ساختار کلی صورت شما، ممکن است عملاً نیازی به جراحی پلک دیگری نداشته باشید، اما ممکن است کاندیدای نوع دیگری از جراحی پلاستیک مانند: لیفت ابرو یا پیشانی یا لیفت شقیقه همان لیفت گیجگاهی باشید.

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

چه زمانی بعد از جراحی اول می توان ترمیم عمل بلفاروپلاستی انجام داد؟

مهم است که از اولین جراحی زمان کافی برای بهبودی کامل داشته باشید. مانند بسیاری از روش های جراحی پلاستیک، ممکن است چند هفته تا چند ماه طول بکشد تا تورم به طور کامل فروکش کند و نتایج نهایی کاملاً قابل مشاهده باشد. برای تطبیق با روند بهبودی، به بیماران توصیه می شود، حداقل 6 ماه قبل از ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی صبر کنند. 

چه مشکلاتی با عمل ترمیم بلفاروپلاستی رفع می شود؟

جراحی بلفاروپلاستی کاربردهای ویژه‌ای دارد.برخی از مشکلاتی که با عمل ترمیم بلفاروپلاستی رفع می شود عبارت از موارد زیر می‌باشند:

  • رفع افتادگی مجدد پلک
  • از بین رفتن چین و چروک‌های خفیف
  • رفع لایه چربی زیر چشم
  • از بین بردن افتادگی ابرو
  • ترمیم و رفع نواقص جراحی قبل

سن مناسب برای جراحی ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی 

در نگاه اول جراح بدون در نظر گرفتن سن به وضعیت پوست شما برای انجام ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی نگاه می کند. اما در اولین جراحی بسته به ساختار ژنتیکی و سبک زندگی شما، ممکن است 35 یا 65 سال سن داشته باشید. با این حال اکثر بیماران بلفاروپلاستی بیشتر بالای 35 سال سن دارند. جراحی اصلاح پلک معمولاً برای آن دسته از بیمارانی است که به دنبال کاهش افتادگی پلک یا کیسه های زیر چشم هستند تا ظاهری جوان تر و چشم بازتر داشته باشند. اما این جراحی یک هدف کاربردی نیز دارد، زیرا پلک‌های برخی از افراد به حدی افتاده است که ممکن است بینایی آنها را مختل کند. در این موارد، این روش می تواند پیشرفت زیادی در زندگی روزمره آنها ایجاد کند.

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

مزایای ترمیم عمل بلفاروپلاستی یا عمل پلک ترمیمی 

ترمیم اصلاح پلک مزایای بسیاری برای افراد واجد شرایط دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

1. ظاهری جوان تر 

یکی از دلایل رایجی که افراد به دنبال انجام ترمیم اصلاح پلک هستند، جوان تر به نظر رسیدن است. با افزایش سن، پوست پلک یکی از اولین مکان هایی است که به سرعت پیری را نشان می دهد. زیرا فیبرهای الاستیک پوست از بین می روند و سطح کلاژن کاهش می یابد. این امر منجر به افزایش افتادگی پوست می شود که باعث می شود سن بیشتر نشان داده شود. برخی از افراد ممکن است مستعد افتادگی پلک باشند که می تواند در مراحل اولیه مشکلاتی ایجاد کند و با افزایش سن بدتر شود. عمل اصلاح پلک می‌تواند راهی بسیار موثر برای درمان این مشکل باشد و ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر به فرد بدهد. 

2. اعتماد به نفس بیشتر 

اگر شما از ظاهر چشمان خود ناراضی هستید، انجام عمل جراحی پلک می تواند راه حلی برای شما باشد. بسیاری از افراد می گویند که انجام عمل بلفاروپلاستی زندگی آنها را تغییر داده است و بعد از آن احساس شادی و اعتماد به نفس بیشتری می کنند.

3. تصحیح اختلالات بینایی 

در برخی از افراد، افتادگی پلک بالایی می‌تواند باعث مشکلات بینایی شود، زیرا پوست می‌تواند میدان بینایی را مسدود کند و انجام فعالیت‌های عادی روزمره را دشوار کند. جراحی اصلاح پلک علاوه بر اینکه یک عمل زیبایی است، یک عمل کاربردی نیز هست و برای کمک به رفع انسداد و بهبود بینایی انجام می شود.

4. نتایج طولانی مدت 

بر خلاف بسیاری از روش‌های زیبایی و محصولات ضد پیری، عمل اصلاج پلک راه‌حلی طولانی‌مدت برای چشم‌های شما ارائه می‌دهد. از آنجایی که نتایج درازمدت هستند، اکثر بیماران نیازی به مراجعه مجدد برای تکرار عمل نخواهند داشت. البته روند پیری ادامه خواهد داشت و نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود، اما در اکثر افراد، عمل بلفاروپلاستی که به خوبی انجام شده است باید بین 10 تا 15 سال طول تا نتایج مثبت آن از بین برود. 

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

5.  حداقل جای زخم 

یکی از مزایای اصلی بلفاروپلاستی این است که جای زخم، به خصوص در مقایسه با سایر روش های زیبایی صورت به سختی قابل مشاهده است. در هر دو جراحی پلک بالا و پایین، جای زخم بسیار کم است و برش ها به دقت در چین های طبیعی پوست و زیر خط مژه پنهان می شوند. معمولاً فقط یک جای زخم کوچک وجود دارد. که چند میلی‌متر در ناحیه کناری چشم امتداد می‌یابد.

برای عمل ترمیم بلفاروپلاستی به چه دکتری مراجعه کنیم؟

برای عمل ترمیم بلفاروپلاستی باید به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید. برای ترمیم می‌توانید نزد پزشک خود در جراحی اولیه بروید اما مراجعه به یک پزشک جدید نیز می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

هزینه عمل ترمیم بلفاروپلاستی

باید بدانید عمل ترمیم بلفاروپلاستی تحت تاثیر عوامل مختلفی است اما می‌توان هزینه این جراحی را بین 8 الی 14 میلیون تومان تخمین زد.

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

مرکز زیبایی پریماه

همه افراد از جمله زنان و مردان، در هر بازه سنی به زیبایی ظاهر خود اهمیت می‌دهند. جوانسازی و زیباسازی صورت نه تنها بر اعتماد به نفس شما تاثیر می‌گذارد، بلکه بر تعاملات اجتماعی شما موثر خواهد بود و انگیزه شما را برای داشتن یک زندگی ایده‌آل و موفق افزایش می‌دهد. به همین دلیل، طی چند سال گذشته میزان مراجعه به کلینیک‌های زیبایی افزایش پیدا کرده است. با این حال، نباید فراموش کرد کیفیت مواد اولیه و دریافت خدمات از پزشکان متبحر مهم‌ترین اولویت زیباجویان است. مرکز زیبایی پریماه با تجربه طولانی در زمینه ارائه خدمات زیبایی، استفاده از تجهیزات پیشرفته جهت جوانسازی و بهبود مشکلات پوستی، کمک به لاغری و لیزر، یکی از بهترین مراکز برای رفع نیاز‌های شما عزیزان است.

تمامی خدمات ارائه شده در این کلینیک، با استاندارد‌های روز دنیا سازگاری دارند. پرسنل این مجموعه، تلاش خود را انجام می‌دهند تا بهترین شرایط را برای زیباجویان عزیز فراهم کنند. علاوه بر این، پرسنل مجموعه از مهارت و توانایی لازم برای ارائه خدمات زیبایی و کمک به زیباجویان بهره‌مند هستند. علاقه‌مندان می‌توانند سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس با کارشناسان مجموعه برطرف کنند. کلینیک زیبایی پریماه دارای مجوز‌های لازم در زمینه پوست مو و لیزر می‌باشد.

بنابراین، می‌توانید با اطمینان خاطر از خدمات کلینیک زیبایی پریماه استفاده کنید. در حال حاضر، این مرکز تلاش خود را انجام می‌دهد تا از جدیدترین و به روزترین تجهیزات و دانش روز دنیا استفاده کند. به همین دلیل به یکی از برند‌های معتبر در حوزه زیبایی و درمانی تبدیل شده است. تمامی ترکیبات و مواد اولیه موجود در این کلینیک مانند بوتاکس، مزوژل، فیلر و مواردی مانند این، مورد تایید وزارت بهداشت هستند و از بهترین برند‌های دنیا می‌باشند. اولویت اصلی این کلینیک، ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت و جلب رضایت زیباجویان است.

با تخفیف ویژه

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کلیک کنید.

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۹۱۰۱۴۱۴۸

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

نمونه های خدمات مرکز زیبایی پریماه را از اینستاگرام ببینید.

clinic.parimah@

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

parimah.net

ترمیم عمل بلفاروپلاستی (عمل پلک ترمیمی) چیست؟

    تهران، شهرک راه آهن، بلوار امیرکبیر، خیابان ندوشن، پلاک 2، واحد 2

سوالات متداول

جراحی بلفاروپلاستی چقدر طول می‌کشد؟

معمولا 1 ساعت

بخیه ها بعد از چند روز کشیده یا جذب می‌شوند؟

بعد از 5 تا 7 روز بسته به خود فرد

تا بهبودی کامل چند روز طول می‌کشد؟

تا یک هفته بعد از عمل

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش

      به نظر من عمل افتادگی پلک اصلا خوب نیست من انجام دادم اولا که ابروها افتادگی پیدا کرده دم مژها کلا رشد ندار مثل ای آدمها که شیم درمانی مکنند شدم اصلا مژهام تو مشخص نیست من یک اشتبا کار انجام دادم شما این کار را نکنید هر چه که خداداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج