۱۲۰۹۸۵۳
۱۳۷
۱۳۷
پ

چالش طرح شفافیت قوای سه گانه در مجلس

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آنچه تکلیف قانونی درباره شفافیت دارد را انجام می‌دهد فارغ از اینکه طرح در شورای نگهبان چه سرنوشتی خواهد داشت.

خبرآنلاین: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آنچه تکلیف قانونی درباره شفافیت دارد را انجام می‌دهد فارغ از اینکه طرح در شورای نگهبان چه سرنوشتی خواهد داشت.

معین الدین سعیدی ، با بیان اینکه طرح شفافیت آرای نمایندگان رأی نیاورد چون نمایندگان مجلس معتقدند دیگر قوا و دستگاه‌های اجرایی نیز باید مشمول شفافیت باشند، اظهار کرد: طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی ابهام ذهنی نمایندگان را به نوعی برطرف کرد.

وی افزود: مجلس آنچه تکلیف قانونی درباره شفافیت دارد را انجام می‌دهد فارغ از اینکه طرح در شورای نگهبان چه سرنوشتی خواهد داشت.

مجلس فارغ از سرنوشت طرح شفافیت در شورای نگهبان به وظیفه خود عمل می‌کند

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به شخصه با طرح شفافیت آرای نمایندگان هم موافق بودم و معتقدم که شفافیت باید از خود مجلس شروع شود. اما با توجه به اینکه تعداد نمایندگانی که خواستار شفافیت برای همه قوا هستند کم نیست با طرح شفافیت قوای سه گانه نیز موافق هستم.

سعیدی با بیان اینکه آنچه درباره شفافیت در زمان انتخابات مطرح شده اکنون در عمل پیگیری می‌شود، گفت: نمایندگانی که بر شفافیت همه قوا اصرار دارند، حرفشان این است که اگر شفافیت خاص مجلس شود، در زمان تصویب قوانین گروه‌های فشار این اجازه را خواهندداشت که در رأی نمایندگان اثر گذار شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من جامعه ایران را در سطحی از فرهیختگی و بالندگی می‌دانم که مصلحت عام خود را می‌داند و حق دارد بداند نماینده‌اش در مجلس چه رویکردی دارد.

وی درباره احتمال رأی آوری طرح شفافیت قوای سه گانه در مجلس گفت: معتقدم وقتی دو فوریت طرح با آرای خوبی تصویب شده، در زمان بررسی هم تصویب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج