adexo3
۱۲۱۰۲۱۷
۸۸۲
۸۸۲
پ

سود ۸تریلیون تومانی در متاورس

شرکت تولیدکننده سری توکن‌های غیرمثلی «میمون‌ کسل» با فروش NFTهایی که نشان‌دهنده زمین در یک بازی دنیای مجازی است که می‌گوید در حال ساخت است، حدود ۲۸۵ میلیون دلار ارز دیجیتال به دست آورده است.

همشهری آنلاین: شرکت تولیدکننده سری توکن‌های غیرمثلی «میمون‌ کسل» با فروش NFTهایی که نشان‌دهنده زمین در یک بازی دنیای مجازی است که می‌گوید در حال ساخت است، حدود ۲۸۵ میلیون دلار ارز دیجیتال به دست آورده است.

سود ۸تریلیون تومانی در متاورس

به نقل از رویترز، سال گذشته، استارت‌آپ آزمایشگاه یوگا در ایالات متحده، «توکن‌های غیرمثلی باشگاه میمون کسل» (Bored Ape Yacht Club NFTs) را ایجاد کرد؛ توکن‌های مبتنی بر بلاک‌چین که مجموعه‌ای از ۱۰ هزار میمون کارتونی تولید شده توسط رایانه است.

با افزایش محبوبیت توکن‌های غیرمثل (NFT) که فایل‌های دیجیتالی مانند تصاویر، ویدیو یا آیتم‌های موجود در یک بازی آنلاین را نشان می‌دهند، قیمت «میمون کسل» افزایش یافت و به صدها هزار دلار رسید.

آنها به یکی از برجسته‌ترین برندهای NFT تبدیل و میمون‌ کسل در خانه‌های حراج برتر فروخته شدند و به افرادی مشهور تعلق گرفتند.

اکنون، آزمایشگاه‌های یوگا که در ماه مارس ۴۵۰ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به مدیریت «آندریسن هوروویتز» جمع‌آوری کرد، به دنیای «متاورس» توجه خود را معطوف کرده است.

در یک فروش آنلاین در ۳۰ آوریل، آزمایشگاه‌های یوگا NFTهایی به نام “Otherside” را فروخت که به گفته هوروویتز می‌توان آنها را به عنوان قطعه زمین مجازی در یک محیط آنلاین با موضوع میمون‌های کسل به نام “Otherside” مبادله کرد.

“Otherside” را فقط می‌توان با استفاده از ارز دیجیتال مرتبط با پروژه‌، به نام ApeCoin (اِیپ‌کوین) خریداری کرد که در ماه مارس راه‌اندازی شد.

۵۵ هزار “Otherside” برای فروش وجود داشت که قیمت هر کدام ۳۰۵ ApeCoin بود و این شرکت در توییتر نوشت که آنها فروخته شده‌اند.

طبق محاسبات بر اساس قیمت ApeCoin در صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس در ساعت ۱۶:۴۰ به وقت تهران، این به معنای فروش ۱۶ میلیون و ۷۷۵ هزار ApeCoin به ارزش حدود ۲۸۵ میلیون دلار (معادل تقریبی ۸ تریلیون تومان) است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج