۱۲۱۱۱۸۱
۸۹۶
۸۹۶
پ

بازگشت دوباره معضل کلافه‌کننده به تهران!

خیابان‌های تهران با بازگشایی مدارس از چهاردهم فررودین سال جاری دوباره شاهد ترافیک سنگین است که در روزهای نخست هفته به اوج می‌رسد.

فرارو: خیابان‌های تهران با بازگشایی مدارس از چهاردهم فررودین سال جاری دوباره شاهد ترافیک سنگین است که در روزهای نخست هفته به اوج می‌رسد. در این راستا رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در صبح شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ را تشریح کرده است.

بازگشت دوباره معضل کلافه‌کننده به تهران!

 سرهنگ علی اصغر شریفی گفته است: بار ترافیکی زین الدین از هنگام تا پاسداران، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست تا زین الدین، بزرگراه چمران از پارک گفتگو تا همت، جنوب به شمال نواب تا نهم دی، بزرگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین وجود دارد.

وی افزود: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری، یادگار جنوب به شمال از گلاب، آزاد راهبه شرق از آزادگان است.

سرهنگ شریفی همچنین تصریح کرد: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری، غرب به شرق بزرگراه حکیم از تعاون، است.

با توجه به پایان ماه رمضان، بر اساس مصوبه شورای ترافیک، بعد از تعطیلات پیش رو به مناسبت عید فطر، زمان اجرای طرح ترافیک از شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرایی می‌شود. ساعت اجرای هر دو طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا یکسان است.

محدوده‌های طرح ترافیک تهران

محدوده دقیق طرح زوج و فرد به این صورت است که ضلع شرقی آن بزرگراه امام علی (ع)، ضلع جنوبی بزرگراه بعثت، ضلع غربی نواب و چمران و همچنین ضلع شمالی آن بزرگراه همت است. شاید برای برخی جای سوال باشد که محدوده طرح ترافیک تهران دقیقا کجاست. باید گفت که مرز این طرح از شمال خیابان مطهری، از جنوب خیابان شوش، از غرب خیابان کارگر و از شرق خیابان شریعتی و هفده شهریور است.

در هر حال، اگر قصد ورود به محدوده طرح را دارید، باید از قبل نسبت به رزرو آن اقدام کنید. برای این کار کافی است به سایت تهران من وارد شوید و نسبت به پرداخت عوارض ورود به طرح ترافیک و رزرو آن اقدام کنید.

شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک تهران

برای ورود به محدوده طرح ترافیک باید ابتدا یک حساب کاربری در سایت تهران من داشته باشید. با ثبت خودروی خود، می‌توانید از هزینه ورود به طرح ترافیک که همان عوارض طرح است آگاه شوید. این رقم بر اساس فاکتور‌هایی مثل معاینه فنی عادی یا برتر، محدوده سکونت، محدوده تردد، ساعت اوج تردد‌ها و همچنین خودرو‌های هیبریدی- برقی مشخص می‌شود.

قیمت و جریمه ورود به طرح ترافیک ۱۴۰۱

قیمت بسته‌های ورود به طرح ترافیک در سال ۱۴۰۱ از سوی شهرداری تهران اعلام شد.
قیمت ورود به طرح ترافیک نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.
ورود بدون رزرو به طرح ترافیک ۱۱۰هزار تومان است.

بازگشت دوباره معضل کلافه‌کننده به تهران!

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج