جاباما
۱۲۱۱۵۵۸
۶۶۶
۶۶۶
پ

دانش آموزان جای بیسکوئیت، سنگک بخورند؟!

یوسفی در صحن گفت: مجلس آماده است و بیاییم حرف بزنیم در صورتی که نمایندگان از اتخاذ تصمیمات دولت بی اطلاع هستند.

ایلنا نوشت: یوسفی در صحن گفت: مجلس آماده است و بیاییم حرف بزنیم در صورتی که نمایندگان از اتخاذ تصمیمات دولت بی اطلاع هستند.

مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با توضیحات گزارش وزرای امور اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی در رابطه با گرانی نان و کالاهای اساسی خطاب به دولتمردان، گفت: حرف زدن با مردم در خصوص مشکلات و راه حل ها یکی از جلوه های مردمی بودن است، در بخش هایی که اشتباهی رخ می دهد از مردم عذرخواهی کنید و بگویید این اشتباه بود و عذرخواهی می کنیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس ادامه داد: از زمانی که ارز رانتی ۴۲۰۰ تومانی وارد ادبیات اقتصادی دولت شد قرار بود کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ و ... گران نشود اما شاهدیم که این گرانی ها اتفاق افتاد و از سوی دیگر ۶۵ میلیارد دلار مبلغی حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان منابع کشور به دست مردم نرسید، ما نیز معتقد به اصلاح این موضوع هستیم.

وی تاکید کرد: اما اجازه دهید به عنوان یکی از خادمان مردم از آن‌ها عذرخواهی کنیم و بگوییم به دلیل عدم اطلاع رسانی، مردم شریف ایران همیشه ایرانی، ولایتمدار، پای کار انقلاب و نظام و ... خواهند بود و به پرچم و نظام خود افتخار خواهند کرد، این پرچم سیاه نیست بلکه پرچم برافراشته شده در دنیاست.

یوسفی تصریح کرد: انتظار ما این بود که مردم برای تامین کالاهای اساسی خود در صف ها نایستند و برای تامین این کالاها بمانند که تصمیم دولت آن ها چیست؟ البته از آقای رئیسی تشکر می کنیم و افتخار می کنیم که رئیس جمهوری از جنس مردم و وزرای آن در کنار مردم هستند اما مردمی بودن یعنی بیان مطالب به مردم و ارائه راهکارهایی برای خروج مردم از نگرانی ها، نه آنکه اجازه دهیم دشمن بر بی اطلاعی و خواسته مردم غالب شده و بگویند کارت یارانه نان صادر شده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس بیان کرد: ارائه کارت یارانه نان از اساس غلط بود و باید در این خصوص به مردم توضیحات لازم ارائه می شد البته مدیریت نان را در کشور قبول داریم اما اولویت دارتر از این موضوع بحث حیاط خلوت شرکت های خصولتی است و به مردم توضیح دهید چرا صادرکننده اول سیمان، قیر و ... در منطقه رتبه یک را داریم و این موضوع نشان می دهد که انرژی ارزان را در اختیار آن ها به اسم تولید قرار می دهیم اما از سوی دیگر این موارد با نرخ ارزان در اختیار مردم قرار نمی گیرد.

وی بیان کرد: آیا مردم می توانند به فرزندان خود بگویند که به جای بیسکوئیت، نان سنگک به مدرسه ببرند چون بیسکوئیت یک غذای لاکچری است، گله مردم به حق است و امیدواریم با همدلی مشکلات مردم را حل کنیم، مجلس آماده است و بیاییم حرف بزنیم در صورتی که نمایندگان از اتخاذ تصمیمات دولت بی اطلاع هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج