اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۲۲۳۱
۱ نظر
۹۸۲۰
۱ نظر
۹۸۲۰
پ

هشدار نسبت به شکل‌گیری وقایع تلخ‌تر از آبان ۹۸

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس نسبت به تکرار حوادثی مثل دی‌ماه ۹۶ و آبان‌ماه ۹۸ در پی شرایط سخت اقتصادی هشدار داد.

رویداد ۲۴: نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس نسبت به تکرار حوادثی مثل دی‌ماه ۹۶ و آبان‌ماه ۹۸ در پی شرایط سخت اقتصادی هشدار داد.

هشدار نسبت به  شکل‌گیری وقایع تلخ‌تر از آبان 98

قاسم ساعدی، نماینده دشت‌آزادگان و هویزه:

* چندبرابر شدن قیمت‌ها، آن هم در مدتی کوتاه، کافی است تا متوجه شویم بازار رها و خبری از هیچ‌گونه نظارتی بر آن و حقوق مصرف‌کنندگان نیست. وقتی نظارت گم می‌شود و گرانی رخ می‌دهد، طبیعتاً احتکارگران هم فرصت را برای انجام کار خود مهیا می‌بینند.

* واقعاً حقوق‌های فعلی تناسبی با تورم دارد؟ آیا حق مستضعفین ادا شده است؟ آیا دولت در تامین کالا‌های اساسی مردم موفق بوده است؟ آیا یک معلم و کارگر با دریافتی ماهیانه خود می‌تواند از پسِ از هزینه‌های سنگین زندگی بربیاید؟ افرادی که تحت پوشش نهاد‌ها و سازمان هستند یا به هر دلیلی از داشتن شغل محرومند، چه باید بکنند؟

* نارضایتی عمومی در بین مردم شکل گرفته است و متاسفانه تیم اقتصادی دولت هم منسجم نیست. مردم درگیر تامین نان، برنج و روغن شده‌اند؛ کالا‌هایی که جزو روزمرگی آن‌ها است. آستانه تحمل مردم کم شده است و دولت نباید مردم را آزمایش کند تا ببیند عکس‌العمل آن‌ها چیست. این روند، متناسب با نظام نیست و دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج، مترصد چنین جو‌هایی هستند.

* ( در پاسخ به اینکه، آیا ادامه روند کنونی می‌تواند حوادثی نظیر دی ۹۶ و آبان ۹۸ را رقم بزند؟): دولت باید بداند که ما مردم خوب و وفاداری به نظام داریم، ظرفیت و آستانه تحمل مردم هم، حدی دارد. عدم‌مدیریت در امر نظارت، می‌تواند حوادثی مثل ۹۶ و ۹۸ را حاصل شود و شاید خطر جدی‌تر هم باشد، چون تامین نان و معیشت مردم به خطر افتاده است. از این‌رو، از آقای رئیسی و تیمش می‌خواهم جلوی نگرانی مردم را بگیرند و به خواسته به‌حق آن‌ها که رفع مشکلات معیشتی است، عنایت ویژه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ..................

      دکترش نتونست ویا نخاست کاری بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج