۱۲۱۲۹۰۸
۵۵۸۱
۵۵۸۱
پ

دلیل عجیب برای زورگیری در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیران مسلح در شهرستان پاکدشت نیز خبر داد و گفت:‌ دو زورگیر که با تهدید سلاح سرد درمحدوده پاکدشت اقدام به زورگیری، آدم ربایی و سرقت تلفن همراه کرده بودند دستگیر شدند.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیران مسلح در شهرستان پاکدشت نیز خبر داد و گفت:‌ دو زورگیر که با تهدید سلاح سرد درمحدوده پاکدشت اقدام به زورگیری، آدم ربایی و سرقت تلفن همراه کرده بودند دستگیر شدند.  

 جلیلیان در توضیح بیشتر این پرونده گفت: رسیدگی به این موضوع در پی مراجعه جوانی ۲۰ ساله  به کلانتری ۱۷۴ قیامدشت و اعلام خصوص آدم ربایی و سرقت تلفن‌همراه در محدوده پاکدشت آغاز شد و با توجه به اینکه محل سرقت خارج از حوزه استحفاظی شهرستان ری و در محدوده فرمانده انتظامی شرق استان تهران بود اما به دلیل تکریم ارباب رجوع و با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی سارقان در محدوده پاکدشت شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. در حین دستگیری یکی از سارقان با استفاده از سلاح سرد قمه به ماموران حمله کرد که مهار و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره دلیل این اقدام نیز گفت:‌ متهمان به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار رقابت عاشقانه بیان کردند. برای این دو نفر نیز پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج