جاباما
۱۲۱۳۳۵۳
۱ نظر
۶۴۵
۱ نظر
۶۴۵
پ

ترکیه، مقصد محبوب گردشگران ایرانی

شهرهای زیبای کشور ترکیه به دلیل طبیعت زیبا، جاذبه‌های تاریخی بسیار زیاد، نزدیکی جغرافیایی و اشتراکات فرهنگی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران ایرانی به شمار می‌روند.

برترین‌ها: شهرهای زیبای کشور ترکیه به دلیل طبیعت زیبا، جاذبه‌های تاریخی بسیار زیاد، نزدیکی جغرافیایی و اشتراکات فرهنگی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران ایرانی به شمار می‌روند.

در این میان تور استانبول، تور آنتالیا و تور آنکارا طرفداران بیشتر دارند و هر ساله ایرانیان زیادی از شهرهای مختلف کشورمان، به ویژه در فصل بهار به این شهرهای زیبا و دیدنی کشور ترکیه سفر می‌کنند. در این مطلب سری به این سه شهر زده‌ایم و شما را با جاذبه‌ها و امکانات تفریحی و رفاهی آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

تور استانبول، همسایه رویایی تنگه بسفر

ترکیه، مقصد محبوب گردشگران ایرانی

استابنول، محبوب‌ترین شهر ترکیه در میان گردشگران است. همه چیز این شهر از جاذبه‌های تاریخی و محله‌های زیبای آن گرفته تا کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیر و غذاهای خوش طعم آن لحظاتی رویایی و به یادماندنی را برای مسافران تور استانبول رقم می‌زنند.

این شهر منحصر به فرد و زیبا در دو قاره اروپا و آسیا واقع شده است، یکی دیگر از جذابیت‌های استانبول برای گردشگران که به آن حال و هوایی متفاوت می‌بخشد. از مهمترین جاذبه‌های این شهر، می‌توان به مسجد زیبای ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا و موزه‌های مختلف شهر استانبول اشاره کرد.

خرید کردن هم جز جدانشدنی سفر به استانبول است. از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر که بسیاری از برندهای معروف و مطرح دنیا و کشور ترکیه در آن‌ها نمایندگی دارند، می‌توان به استانبول مال، ایستینیه پارک، زورلو، کنیون، پالادیوم، جواهیر و مرکز خرید فروم استانبول اشاره کرد. استانبول در فصل‌هایی که این مراکز خرید تخفیف دارند، شاهد گردشگران بسیاری از جمله مسافران ایرانی است.

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تور استانبول، امتحان کردن غذاهای بسیار خوش طعم این شهر به ویژه کباب‌های آن است. از معروف‌ترین غذاهای کشور ترکیه که در سفر به استانبول نباید خوردن آن‌ها را از دست داد، می‌توان به بورک، لاهماجون، اسکندر کباب، مانتی، دونر کباب، پیده و کومپیر اشاره کرد. باقلواهای خوشمزه شهر استانبول را هم فراموش نکنید.

استانبول میزبان امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی هم هست که اقامت و گشت و گذار در این شهر را به خاطره‌ای به یادماندنی برای مسافران تور استانبول تبدیل می‌کنند. از جمله این امکانات، می‌توان به هتل‌های این شهر که در محله‌های تاریخی استانبول قرار گرفته‌اند و رستوران‌های بسیار خوب آن اشاره کرد.

تور آنتالیا، آرمیده در کنار دریای مدیترانه

ترکیه، مقصد محبوب گردشگران ایرانی

شهر زیبای آنتالیا یکی دیگر از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی است. شهری در کنار سواحل زیبای مدیترانه که با آب و هوای بسیار خوب و طبیعت زیبای خود در فصل بهار، نظر مسافران ایرانی ترکیه را به خود جلب می‌کند. از مهمترین جاذبه‌های گردشگری که در تور آنتالیا انتظار گردشگران را می‌کشد، می‌توان به منطقه کاله‌ایچی، موزه آنتالیا، دروزاه هادریان، آبشارهای دودن، برج ساعت آنتالیا، مسجد ییولی مناره، آسپندوس و اسکله قدیمی آنتالیا اشاره کرد.

اما یکی از مهمترین دلایلی که نظر گردشگران را به آنتالیاجلب می‌کند، سواحل زیبا و دیدنی و البته تفریحات آبی فوقالعاده این سواحل هستند. از معروفترین سواحلی که گردشگران می‌توانند در تور آنتالیا لحظاتی بی‌نظیر و فراموش نشدنی را در آن‌ها سپری کنند، می‌توان به ساحل لارا، کنیالتی، چیرالی، بلک، کمر و پاترا اشاره کرد.

هتل‌های آنتالیا را هم فراموش نکنید‌. این هتل‌ها خود بخشی از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا محسوب می‌شوند و با خدمات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهند، باعث می‌شوند برخی از گردشگران در مدت اقامت در آنتالیا حتی از هتل خارج نشوند و هر آن‌چه برای یک سفر خاطره انگیز و رویایی نیاز دارند را در این هتل‌ها می‌توانند در اختیار داشته باشند.

از معروف‌ترین این هتل‌ها، می‌توان به هتل ریکسوس پریمیوم بلک، اورنج کانتی ریزورت کمر، آکرا، یازار لارا، کراون پلازا، کلاب هتل فالکون، تایتانیک دلوکس، گرانادا لاکچری بلک، آدالیا الیت لارا و ... اشاره کرد.

تور آنکارا، پایتخت زیبای کشور ترکیه

ترکیه، مقصد محبوب گردشگران ایرانی

شاید شهرهایی چون استانبول، آنتالیا و حتی ترابزون، بدروم و آنالیا در سال‌های اخیر توجه بسیاری از گردشگران کشور ترکیه را به خود جلب کرده باشند، اما بازدید از پایتخت زیبای این کشور و همراه شدن با تور آنکارا لطف دیگری دارد.

دومین شهر بزرگ کشور ترکیه که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مختلفی را در خود جای داده است. از جمله حاذبه‌های این شهر، می‌توان به دریاچه موگان، خیابان تونالی هیلمی، قلعه آنکارا، پارک جنگلی آتاتورک، عبادتگاه آگوستوس، موزه تمدن آناتولی و محله تاریخی هامامونو اشاره کرد.

از محبوب‌ترین هتل‌های شهر آنکارا هم که اقامت در این شهر را به تجربه‌ای لذت بخش‌تر برای گردشگران تبدیل می‌کنند، می‌توان به هتل هیلتون اس ای، شرایتون، دیوان، موون پیک و هتل بیزینس پارک آنکارا اشاره کرد. در سفر به ترکیه، همراه شدن با تور آنکارا و لذت گشت و گذار در پایتخت زیبای این کشور را نیز فراموش نکنید.

سخن آخر

کشور زیبای ترکیه از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران در دنیا است و هر ساله مسافران بسیاری از سراسر دنیا راهی شهرهای مختلف این کشور می‌شوند. در این میان تور استانبول، تور آنتالیا و تور آنکارا از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای کشور ترکیه در میان گردشگران به شمار می‌روند. شهرهایی با طبیعت بسیار زیبا، سواحل شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده و بسیاری ویژگی های جذاب و منحصر به فرد دیگر که توانسته‌اند نظر گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جلب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همچین هم قشنگ نیست ما با خانواده رفته بودیم .ایران از انجا زیباتر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج