جاباما
۱۲۱۳۹۷۰
۱ نظر
۸۲۵
۱ نظر
۸۲۵
پ

کشف صدها تن تریاک در جنوب غربی ایران

فرمانده انتظامی: متهم که به خیال خام خود قصد داشت محموله سنگین موادمخدر جاساز شده داخل کامیونت را با عبور شبانه از این محور کوهستانی به مرکز کشور منتقل کند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ایرنا: فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه کامیونت و کشف ۶۲۹ کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس شهرستان جیرفت خبر داد.
 
به نقل از فرماندهی انتظامی کرمان، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی دلفارد شهرستان جیرفت هنگام کنترل شبانه محور"دلفارد-ساردوئیه" خبری موثق مبنی بر عبور یک دستگاه کامیونت حامل یک محموله سنگین موادمخدر دریافت و بلافاصله موضوع را به فرمانده انتظامی این شهرستان گزارش کردند.
وی افزود: در ادامه با حضور میدانی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت و استقرار دو تیم از ماموران در این محور، کامیونت مورد نظر مشاهده و متوقف شد که ماموران در بازرسی از این کامیونت ۶۲۹ کیلو تریاک کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که به خیال خام خود قصد داشت محموله سنگین موادمخدر جاساز شده داخل کامیونت را با عبور شبانه از این محور کوهستانی به مرکز کشور منتقل کند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس دق لال آبکش

      صدها تن؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج