۱۲۱۴۳۴۹
۴ نظر
۵۰۸۸
۴ نظر
۵۰۸۸
پ

خطیب جمعه اردبیل:

عده‌ای مزدور، گندم و جو را به قیمت بالا می‌خرند

آیت‌الله عاملی گفت: کشاورزان هم توجه کنند که بعضی از این خریداران، گندم شما را حتی معدوم می‌کنند تا کشور دچار بحران شود. از کشاورزان می‌خواهم اینها را حتماً به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی معرفی کنند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله عاملی گفت: کشاورزان هم توجه کنند که بعضی از این خریداران، گندم شما را حتی معدوم می‌کنند تا کشور دچار بحران شود. از کشاورزان می‌خواهم اینها را حتماً به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی معرفی کنند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با بیان اینکه دولت با نظارت بر بازار از بالا رفتن قیمت کالاها جلوگیری کند، اظهار کرد: از دولت می‌خواهم این اجناس را به وفور وارد بازار نموده و از دستگاه‌های نظارتی مربوطه نیز باید با جدیت تمام قیمت این کالاها را کنترل کنند.

عده‌ای مزدور، گندم و جو را به قیمت بالا می‌خرند

وی افزود: از ملت عزیز هم می‌خواهم بیش از نیاز خود این گونه کالاها را در خانه انبار نکنند، بی‌صبرانه منتظر اقدامات دولت در خصوص این کالاها هستیم، زیرا اگر این‌ها کنترل نشوند اقدامات خوب دولت هم زیر سوال خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: از دولت در این خصوص تشکر می‌کنیم که از ثروت ملت ما صیانت کامل کرد، اما یک نکته مهم داریم و آن اینکه با اجرای این طرح مهم اقتصادی قیمت اجناس غیریارانه‌ای بالا رفته و ملت ما را نگران ساخته است و نظارتی هم بر آن نیست در حالی که اجرای طرح اقتصادی ربطی به آنها ندارد.

تناقض‌گویی رسانه‌های معاند در خصوص ارز ترجیحی

آیت‌الله عاملی با اشاره به تحرکات اخیر رسانه‌های معاند تصریح کرد: در این چند روز اخیر رسانه‌های مشهور معاند همه به ستاد فرماندهی برای آشوب در ایران تبدیل شده‌اند، آنها با تمام توان و با تمام تکنیک‌ها مردم ما را تحریک می‌کردند. عجیب است که داد می‌زدند حذف ارز ترجیحی فاجعه است در حالی که در زمان اجرای ارز ترجیحی در دولت قبلی داد می‌زدند که ارز ترجیحی فاجعه اقتصادی است.

وی ادامه داد: آنها با این تناقض‌گویی خودشان را رسوای جهان کردند و برای آنها در میان ملت ما وثوقی نماند. آرزو داشتند با به هم ریختن اوضاع داخلی و ضعف حکومت، زمینه حمله همه جانبه را فراهم و ایران را به افغانستان، لیبی، سوریه، عراق و یمن تبدیل کنند و برای همیشه زیرساخت‌های ایران را ویران کنند.

تهدیدهای اسرائیل فقط برای باج‌گیری در مذاکره هسته‌ای است

امام جمعه اردبیل بیان داشت: این هفته آمریکا و اسرائیل با هواپیماهای پیشرفته آمریکایی مانور مشترک برگزار کردند و اسرائیل اعلام کرد می‌خواهیم با هم به زیرساخت‌های هسته‌ای ایران حمله کنیم! آنها ۳۰ سال است که مدام می‌گویند حمله می‌کنیم، اما با عدم حمله جایگاه ایران را به شدت بالا می‌برند. اسرائیل در طول تاریخ ننگین خود به چند کشور حمله کرده اما قبلاً اطلاع نداده است، حالا که به ما اطلاع می‌دهد که می‌خواهم حمله کنم معلوم می‌شود که برای باج‌گیری در مذاکره هسته‌ای است.

وی گفت: از دستگاه قضائی و از نیروی انتظامی و امنیتی به خاطر مدیریت شایسته در رعایت حرمت و احترام افراد در هفته اخیر و مخصوصاً از همکاری بسیار شایسته اهالی مکرم استان صمیمانه تشکر می‌کنم برخورد کریمانه با معترضین از طرف دستگاه‌های مسؤول امنیت جداً جای تحسین است.

خطیب جمعه اردبیل با بیان اینکه طرح اخیر اقتصادی دولت صیانت از ثروت ملت ما را موجب می‌شود، تصریح کرد: اتفاقات اقتصادی کشورهای همسایه که در هفته گذشته رخ داد، نشان داد که ایران در واقع برای کشورهای همسایه یارانه می‌داد! متاسفانه هشت سال تمام ما به آن‌ها یارانه دادیم.

جهانیان در حسرت نسخه‌برداری از اقدامات سپاه و بسیجیان است

وی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران گفت: از سپاه معظم از چند جهت تشکر داریم، بیش از یک ماه با تمام توان در خصوص طرح اقتصادی اخیر، جریان عظیم روشنگری ایجاد کردند و دیروز و امروز هم رزمایش بیت‌المقدس ۱۲ را با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم است» اجرا نمودند و تعداد بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش به حدی است که دشمن مجال توطئه و برنامه‌ریزی را از دست می‌دهد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: در دوران کرونا و در بطن حوادث غیرمترقبه کشور، سپاه به همراه بسیجیان و خیرین استثنایی‌ترین مددرسانی را به حادثه‌دیدگان انجام داده است. دنیا در حسرت نسخه‌برداری از چنین توان عظیم مردمی است اما بدون وجود رهبری آرمانی و اعتقادات دینی نسخه چنین جریانی در هیچ جا شکل نخواهد گرفت.

حربه دشمنان برای به هم ریختن ثبات اقتصادی بازار

عضو مجلس خبرگان رهبری با تشریح خدعه‌های دشمنان در جهت تلاش برای عدم موفقیت طرح اقتصادی دولت تاکید کرد: ملت عزیز توجه کند که دشمن در ماجرای اخیر زخم‌خورده و ناکام است؛ لذا خود را به هر جا می‌کوبد و به تعبیر عرب‌ها اخیراً افراد خاص را روانه میدان دواب کرده تا با قیمت بالاتر از مظنه بازار حیوانات را جمع کنند، این مورد قطعی است و من به مسئولان مربوط گزارش دادم.

وی گفت: اکنون نیز خبر رسیده که عده‌ای مزدور یا طماع که همیشه از اضطرار ملت سو استفاده می‌کنند به مزارع گندم و جو سرازیر شده‌اند و این محصولات حیاتی را با قیمت بالاتر جمع می‌کنند تا به دولت تحویل داده نشود، در اینجا مسئولان باید هوشیار باشند و کشاورزان هم توجه کنند که بعضی از این خریداران، گندم شما را حتی معدوم می‌کنند تا کشور دچار بحران شود. از کشاورزان می‌خواهم اینها را حتماً به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی معرفی کنند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به افتتاح چندین پروژه صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد کشور اظهار کرد: این هفته ۸۲ پروژه صنعتی و عمرانی مناطق آزاد کشور به‌ بهره‌برداری رسید که قرار است ۸ هزار نفر در این طرح‌ها مشغول به کار شوند.

آیت‌الله عاملی افزود: طبق گفته دبیر شورای عالی مناطق آزاد و منطقه ویژه اقتصادی کشور «در سال ۱۴۰۰ در مناطق آزاد ۳۶ هزار میلیارد تومان و در مناطق ویژه اقتصادی ۶۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که ۹ درصد آن توسط بخش خصوصی بوده است».

وی گفت: با این گزارش هر ایرانی خوشحال می‌شود جز استان اردبیل، چه کسی باعث شد که در سال ۱۴۰۰ منطقه آزاد اردبیل که تصویب شده به مرحله اجراء نیاید و محرومیت ما از ۳۶ هزار میلیارد را چه کسی جواب خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نه بابا

    • ناشناس

      مگه دیگه تولید هم داریم

    • ناشناس

      خدا ی عقل به تو بده ی پول ب من ۱۴۰۰

    • ناشناس

      هیچ کشوری در حال حاضر گندم و جو نمیفروشه. اگر هم بفروشه به قیمتهای سرسام آوره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج