جاباما
۱۲۱۴۴۳۸
۲ نظر
۷۷۲
۲ نظر
۷۷۲
پ

نقشه جدید روسیه برای جنگ با اوکراین

پارلمان روسیه طرحی را بررسی خواهد کرد که به شهروندان بالای ۴۰ سال و اتباع خارجی بالای ۳۰ سال اجازه می‌دهد در ارتش این کشور خدمت کنند.

ایسنا: پارلمان روسیه طرحی را بررسی خواهد کرد که به شهروندان بالای ۴۰ سال و اتباع خارجی بالای ۳۰ سال اجازه می‌دهد در ارتش این کشور خدمت کنند.

نقشه جدید روسیه برای جنگ با اوکراین

در پایگاه اینترنتی دومای روسیه آمده است که این طرح به ارتش امکان می‌دهد از مهارت افراد مسن‌تر بی‌بهره نماند. انتشار این خبر به عنوان نشانه‌ای از نیاز ارتش روسیه به تقویت خود در جنگ با اوکراین تفسیر شده است.

قانون کنونی تنها به شهروندان ۱۸ تا ۴۰ ساله و اتباع خارجی ۱۸ تا ۳۰ ساله اجازه می‌دهد تا اولین قرارداد خدمت در ارتش را امضاء کنند.

به گزارش یورونیوز روسیه طی ۸۶ روزی که از آغاز تهاجم به اوکراین می‌گذرد تعداد زیادی از نظامیان و تجهیزات نظامی خود را از دست داده است. اوکراین با اعلام بسیج عمومی تقریبا همه مردان را به خدمت فراخوانده است.

بن هاجز، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا درباره بررسی طرح پیشنهادی در دومای روسیه می‌گوید: «روس‌ها به وضوح به مشکل برخورده‌اند. این آخرین مورد از تلاش‌های آنها برای جبران کمبود نیرو بدون ایجاد نگرانی در جمعیت کشور است. کرملین به شکل روزافزونی برای پنهان کردن شکست‌هایش در اوکراین با دشواری روبرو است.»

ارتش روسیه هرچند موفق شده است تا کنترل شهر ماریوپل را در دست بگیرد اما همچنان با هدفش برای تصرف کامل منطقه دونباس در شرق اوکراین فاصله زیادی دارد.

در پایگاه اینترنتی دومای روسیه همچنین آمده است که طرح پیشنهادی مسیر را برای جذب کادر پزشکی غیرنظامی، مهندسان و کارشناسان روابط عمومی و عملیات نظامی نیز هموار می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۱۲۳

      لعنت بر روس و روزنامه کیهان

    • امید

      مرگ بر جنگ طلب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج