۱۲۱۴۵۸۷
۱۶۷
۱۶۷
پ

تزریق ژل برای صورت لاغر چه فوایدی دارد؟

تزریق ژل برای صورت لاغر این روز ها در بین جراحی های پلاستیک طرفداران زیادی پیدا کرده است. این جراحی مانند هر عمل زیبایی دیگری دارای شرایط و تاثیراتی است که امروز به آن ها میپردازیم.

برخی از افراد برای داشتن اندامی متناسب همواره در حال رعایت رژیم غذایی می ‌باشند؛ بنابراین این امکان وجود دارد به‌ طور ناگهانی یا با شروع ورزش شدید به لاغری بیش ‌از حد صورت دچار شوند؛ به‌ همین دلیل ظاهری شکننده پیدا کرده و جذابیت خود را از دست می ‌دهند. البته در برخی از موارد بدن سالم و در عین‌ حال متناسب می‌ باشد اما بر اثر حرص، افسردگی و یا حتی ناراحتی صورت لاغرتر از همیشه به نظر می رسد. همان طور که مطلع هستید افراد دارای صورت لاغر به‌ مرور زمان و با افزایش سن به پیری زودرس دچار می‌ شوند؛ زیرا با افزایش سن، عضله و چربی‌ های صورت کاهش می ‌یابد؛ بنابراین به ‌منظور داشتن صورت پر و جوان به تزریق ژل اقدام می‌ شود. به بیان دیگر می‌ توان گفت عامل اصلی پیری، لاغری صورت می‌ باشد؛ به ‌همین دلیل از روش‌ های نیمه دائمی برای برطرف کردن لاغری صورت می ‌توان به تزریق ژل اشاره کرد.

در اصل تزریق ژل برای صورت لاغر به افراد کمک می ‌کند تا بدون نیاز به عمل جراحی، صورت لاغر خود را حجیم‌ تر کنند. به‌ طوری‌ که به تزریق چربی احتیاجی نباشد. لازم به ذکر است اکثر افراد از عمل جراحی تزریق چربی استفاده می ‌کنند اما توجه فرمایید در برخی از مواقع احتمال دارد فرد به دلیل لاغر بودن، چربی لازم را برای تزریق فراهم نکند. در چنین مواردی مناسب ‌ترین راه برای افراد لاغر، تزریق فیلر می ‌باشد. به ‌طور کلی افرادی که از صورت لاغر برخوردار می ‌باشند، با کمک فیلر نقص های چهره خود را برطرف می ‌کنند.

تزریق ژل برای صورت لاغر چه فوایدی دارد؟

تزریق ژل برای صورت لاغر:

همان طور که قبلاً ذکر کردیم بر خلاف باور مردم به ‌راحتی می ‌توان به تزریق ژل در صورت لاغر اقدام کرد. در نظر داشته باشید افراد دارای صورت‌ حجیم عموما بعد از انجام تزریق ژل نتیجه رضایت ‌بخشی مشاهده نمی‌ کنند؛ زیرا فیلرها از خاصیت حجم دهی برخوردار بوده و امکان غیرطبیعی شدن صورت این دسته از افراد افزایش می ‌یابد. اما تزریق ژل در صورت لاغر متفاوت ‌تر عمل کرده و نتیجه مطلوب ‌تری به ارمغان می ‌آورد.

به ‌طور کلی افراد دارای صورت لاغر می ‌توانند قسمت ‌های مورد نظر خود را توسط ژل‌ های پرکننده مورد ترمیم قرار داده و تمامی نواقص را برطرف کنند. لازم به ذکر است پزشکان متخصص در حوزه مراقبت از زیبایی اعلام کردند که حجم دهی عضو های صورت و درمان صورت ‌های استخوانی، موضوع سختی در نظر گرفته نشده و به‌ راحتی انجام ‌پذیر می ‌باشد؛ بنابراین اگر پزشک از مهارت کافی برخوردار باشد می ‌تواند با استفاده از فیلر استاندارد و تجهیزات کارآمد، نتیجه کاملاً مطلوبی را به ارمغان آورد. در نظر داشته باشید اغلب پزشکان و متخصصان زیبایی توصیه می ‌کنند که در تزریق ژل برای صورت لاغر به افراد غیر پزشک و کم ‌تجربه مراجعه نشود؛ زیرا در اثر انجام این کار مشکلات متعددی ایجاد شده و زیبایی صورت مورد خطر قرار می گیرد. تحت عنوان مثال این امکان وجود دارد که صورت و پوست افراد در اثر تزریق زیاد ژل، واکنش نشان داده و عوارض مختلفی پدیدار شود.

تزریق ژل برای صورت لاغر چه فوایدی دارد؟

تاثیرات تزریق ژل برای صورت لاغر:

عواملی همچون گذر زمان، لاغری به دلیل رعایت رژیم غذایی، ابتلا به انواع بیماری‌ ها، عدم تغذیه مناسب و یا انجام ورزش‌ های شدید در کاهش تولید کلاژن پوست اثرگذار می باشند؛ به‌ طوری‌ که بر اثر کمبود هیالورونیک اسید، پوست به پیری و چین‌ و چروک دچار می ‌شود. در این حین می‌ توان با استفاده از تزریق ژل به رفع نواقص ایجاد شده اقدام کرد. در نظر داشته باشید پس ‌از تزریق فیلر تغییرات صورت به ‌راحتی قابل ‌مشاهده بوده و مراجعه‌ کننده پس ‌از تزریق سریعا از تغییر چهره خود آگاه می شود. به‌ طور کلی تزریق ژل برای صورت‌ لاغر از کاربرد های متنوعی برخوردار می ‌باشد. تحت عنوان مثال در حجیم کردن لب ‌های نازک نقش مؤثری ایفا کرده و چین‌ و چروک‌ های ناشی از لاغری را تا حد زیادی رفع می‌ نماید. همچنین در تقویت خطوط سطحی مؤثر بوده و جوانسازی چهره را به ارمغان می ‌آورد؛ به همین دلیل اگر تزریق توسط متخصص انجام شود، فیلر صورت می ‌تواند زخم ‌های ناشی از فرورفتگی‌ های پوست را درمان کند، لازم به ذکر است تزریق فیلر در صورت ‌های لاغر حساس بوده و در اغلب موارد به مراقبت‌ های خاص نیازمند می‌ باشد؛ زیرا هنگامی ‌که متخصص فیلر را به زیر پوست تزریق می نماید، بافت نرم زیر پوست پر شده و به‌ طور موقت تأثیرات خود را نمایان می ‌کند.

افرادی که از نتیجه تزریق ژل خوشنود می‌ باشند برای ماندگاری و حفظ حالت صورت، با نظر متخصص هرچند وقت یک ‌بار مجدداً به تزریق ژل اقدام می ‌کنند؛ به ‌طوری‌ که متخصص حجم مشخصی از ژل را به قسمت‌ های مورد نظر تزریق کرده و حالت صورت مراجعه ‌کننده را حفظ می ‌کند؛ زیرا ژل ‌های استاندارد که توسط FDA مورد تایید واقع می ‌شوند، ماندگار نبوده و بعد از گذشت زمان خاصی به بافت های صورت جذب می‌ شوند؛ بنابراین به ‌مرور زمان تاثیرات خود را از دست می ‌دهند. افرادی که به تزریق ژل برای صورت لاغر تمایل دارند می ‌توانند به کلینیک متخصص پوست و مو مراجعه کرده و پس ‌از مشورت با متخصص به تزریق فیلر اقدام کنند. در نظر داشته باشید ورم، التهاب و کبودی از عوارض تزریق ژل به شمار می ‌آیند؛ بنابراین پس ‌از گذشت چند روز و با برطرف ‌شدن ورم صورت و کبودی، زیبایی و پر بودن صورت به ‌راحتی قابل ‌مشاهده می‌ باشد.

تزریق ژل برای صورت لاغر چه فوایدی دارد؟

ماندگاری تزریق ژل برای ص ورت لاغر:

همان‌طور که مطلع هستید پروتزهای مصنوعی گونه و لب که از ماندگاری طولانی ‌مدت برخوردار می ‌باشند، توسط جراحی زیبایی در صورت به کار می‌ روند. اما برخلاف این نوع پروتز، تزریق ژل در صورت های لاغر دائمی نبوده و با توجه به برند فیلر از ماندگاری سه الی شش ماه بهره‌ مند می ‌باشد. ممکن است با اطلاع از این‌ موضوع به انجام پروتز مصنوعی متمایل شوید اما در نظر داشته باشید جراحی زیبایی، روشی تهاجمی در نظر گرفته می ‌شود که به دلیل ایجاد کبودی و تورم به بیهوشی نیاز داشته و دوره نقاهت طولانی تری به خود اختصاص می دهد؛ به ‌همین دلیل اگر نسبت به جراحی هراس دارید یا از دوره نقاهت طولانی و رعایت مراقبت‌ های خاص کلافه می ‌شوید؛ به شما توصیه می ‌کنیم تزریق ژل را در اولویت قرار دهید. لازم به ذکر است نتایج تزریق ژل برای صورت لاغر به برند ژل تزریق‌ شده، میزان لاغری صورت، سن مراجعه‌ کننده، چگونگی مراقبت و مهارت پزشک وابسته می‌ باشد. توجه فرمایید برخی از فیلرها تحت عنوان فیلر دائمی به مراجعه ‌کننده معرفی می ‌شوند اما در نظر داشته باشید این دسته از ژل ‌ها عوارض بسیار خطرناک و جبران‌ ناپذیری ایجاد می‌ کنند؛ به‌ همین دلیل استفاده از ژل‌ های دائمی و همیشگی ممنوع اعلام می‌ شود.

تزریق ژل برای صورت لاغر چه فوایدی دارد؟

انتخاب فیلر مناسب به‌ منظور تزریق ژل برای صورت لاغر:

برند ژل تزریق‌ شده در ماندگاری ژل نقش مؤثری ایفا می ‌کند اما تشخیص این امر ‌که کدام برند برای تزریق مناسب می ‌باشد، جزو وظایف پزشک به شمار می ‌آید؛ زیرا تشخیص این امر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به تخصص در حوزه زیبایی نیاز دارد.  لازم به ذکر است بهترین ژل شامل ترکیبات هیالورونیک اسید می‌ باشد؛ زیرا این دسته از فیلرها عوارض کمی به خود اختصاص داده و از قابلیت شکل ‌دهی و تزریق آسان بهره مند می ‌باشند. همچنین حساسیت ‌های ناشی از هیالورونیک اسید به‌ راحتی درمان شده و در صورت عدم رضایت مراجعه ‌کننده، با تزریق آنزیم هیالورونیداز از بین می روند؛ بنابراین انتخاب ژل مناسب برای تزریق تصمیمی سخت و مهم به حساب می آید؛ به همین دلیل توصیه می‌ کنیم برای کسب مشاوره به کلینیک زیبایی معتبر مراجعه فرمایید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج