جاباما
۱۲۱۴۸۹۵
۷۲۸۲
۷۲۸۲
پ

واکنش‌ها به ترور عضو ارشد سپاه در تهران

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ترور شهید صیاد خدایی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌ برکف نشان دادند.

برترین‌ها: ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.

واکنش‌ها به ترور عضو ارشد سپاه در تهران

علی صالحی دادستان تهران در خصوص حادثه تروریستی خیابان مجاهدین اسلام، اظهار داشت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه، فوراً در محل مورد نظر حضور یافتم و ضمن استماع گزارش ضابطین و اتخاذ تصمیم برای شروع سریع تحقیقات، دستورات فنی لازم در این خصوص صادر شد.

وی تصریح کرد: در این راستا دستورات ویژه‌ای جهت حضور اکیپ بررسی صحنه جرم صادر شد و پس از جمع آوری ادله توسط اعضای این گروه، معاینات لازم توسط پزشکی قانونی در محل حادثه صورت گرفت.

دادستان تهران خاطر نشان کرد: بر اساس اظهارات شهود حاضر در صحنه، این شهید والامقام در حالی که سوار بر یک دستگاه خودرو پراید در مقابل درب منزل خود بوده توسط عناصر تروریست مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

صالحی همچنین تصریح کرد: ضاربان ۲ راکب موتورسیکلت بوده اند که پس از اقدام به تیراندازی از محل حادثه متواری شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران، در پایان با بیان اینکه دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری عاملان خبیث این جنایت تروریستی صادر شده است، تأکید کرد: برخورد دستگاه قضایی با این عناصر تروریست عبرت‌آموز خواهد بود و مرتکبان این جنایت به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ترور شهید صیاد خدایی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌ برکف نشان دادند.

به گزارش کانال تلگرامی سخنگو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (یکشنبه) ضمن ‌محکوم کردن عملیات تروریستی امروز در تهران، شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار صیاد خدایی را به خانواده این شهید و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

واکنش‌ها به ترور عضو ارشد سپاه در تهران

خطیب زاده افزود: این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌پذیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان جنایات تروریستی در طول بیش از ۴ دهه گذشته بوده است، افزود: تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حرکت ملت بزرگ ایران در تحقق آرمانهای متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند، غافل از اینکه خون شهیدان ضامن بقا و تعالی این‌ ملت و کشور است.

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت هم در توئیتی نوشت: بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم.

واکنش‌ها به ترور عضو ارشد سپاه در تهران

رسانه منتسب به شورای عالی امنیت ملی به عاملان این اقدام شوم هشدار داد:

واکنش‌ها به ترور عضو ارشد سپاه در تهران

ترور امروز در خیابان مجاهدین اسلام تهران که به شهادت حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم انجامید، واکنش متفاوت افراد و رسانه‌های اسرائیلی را در پی داشت:

پایگاه روزنامه عبری زبان معاریو نوشت این ترور احتمالاً ارتباطی به مسئله هسته‌ای نداشته باشد و بیشتر به مسایل امنیتی دایر در سوریه مربوط باشد.

در همین حال شبکه 13 تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد فرد ترور شده مسئول انتقال فناوری موشک‌های پیشرفته و دقیق به حزب‌الله بوده است.

اینتل تایمز دیگر رسانه اسرائیلی نوشت: اطلاعاتی که ما از حسن خدایی داریم آن است که وی یک سرتیپ! سپاه است که سال‌های اخیر خود را در محور سوریه و لبنان بوده و یا مسئول یکی از واحدهای تهاجمی نیروی قدس است و یا آن که در بخش لجستیکی که مقر آن در خاک سوریه است در قالب قاچاق سلاح و کمک به تولید موشک‌های دقیق فعالیت می‌کرده است.

اینتل تایمز در ادامه آورده فرد ترور شده در تهران احتمالاً در فعالیت‌های پهپادی مشارکت داشته است! همچنین احتمالاً عضو واحد 840، یگان اصلی فعال در سوریه بوده است.

کانال 12 اسرائیل نیز در پوشش متناقض خود با دیگر رسانه‌های عبری مدعی شد سرهنگی که در تهران ترور شد مسئول طراحی حملات تروریستی و ربایش اسرائیلی‌ها بود!

سرتیپ کوپر فایسر رئیس سابق سرویس اطلاعات اسرائیل هم در گفتگو با یسرائیل هیوم گفت: خدایی به شکل غیر رسمی در برنامه هسته‌ای تهران دخالت داشت! اما به رغم آن تا مدت کوتاهی قبل در سوریه حضور داشت از اینرو مشخص نیست که آیا او در انتقال سلاح از این کشور به سوریه نقش داشته است یا خیر؟

الون بن دیوید خبرنگار شبکه 13 تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد صیاد خدایی عامل اصلی ترور اتباع اسرائیل و ژنرال آمریکایی در آلمان بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج