adexo3
۱۲۱۴۹۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طرح مجلس: جریمه مالی برای عقیم سازی

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به بررسی موادی از طرح افزایش نرخ باروری در این کمیسیون گفت: بر این اساس کلیه اقدامات درباره سقط جنین، عقیم سازی و هرگونه تبلیغات ممنوع و در صورت بروز تخلف، متخلفان جریمه های مالی را متحمل می شوند.

خبرگزاری ایرناا: «عبدالرحمان رستمیان» با تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون بهداشت و درمان، افزود: ارایه گزارش مسوولان بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح درباره اعتبارات حوزه سلامت نیروهای مسلح کشور از جمله مواردی بود که در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم دامغان در مجلس ادامه داد: در این جلسه مسوولان بهداشتی نیروهای مسلح خواهان ارجاع طرح تحول سلامت اداری در بخش های مختلف این ستاد شدند و عنوان کردند که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرط چنین اقدامی را دولتی شدن تعرفه های آنان دانسته است تا بتوانند از طرح تحول سلامت بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در این جلسه پیشنهاد شد دانشکده های پزشکی نیروهای مسلح توجه ویژه ای به بحث مصدومان شیمیایی داشته باشند.

رستمیان با اشاره به بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: در این طرح اشاره شد که کلیه اقدامات راجع به سقط جنین، عقیم سازی مانند وازکتومی، توبکتومی و هرگونه تبلیغات در این زمینه ممنوع و مجازاتی برای آن در نظر گرفته شده که به پیشنهاد اعضای کمیسیون قرار شد جرم زدایی در این طرح نادیده گرفته شود و تنها ممنوعیت این کار مدنظر قرار گیرد.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد : بر این اساس، در صورت بروز تخلف، متخلفان جریمه هایی اعم از جریمه های مالی را متحمل می شوند و لذا قرار شد کمیسیون های فرهنگی و قضایی و حقوقی مجلس به عنوان کمیسیون فرعی نیز در این زمینه اظهار نظر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهندس بیکار

      خیلی خنده داره تو همه ممالک واسه اینکه رشد جمعیت داشته باشن طرح های تشویقی میذارن تو مملکت ما با گوشت کیلویی سی هزار تومن طرح تنبیهی هم واسه بچه دار نشدن میذارن.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج