۱۲۱۵۰۴۴
۱۹۵۸
۱۹۵۸
پ

رپورتاژ آگهی

انواع غذا با سوسیس و قارچ

سوسیس و قارچ دو ترکیب استثنایی برای انواع غذاها و همه وعده‌های غذایی هستند. این ترکیب جذاب نه تنها بسیار خوشمزه است و غذاهای متنوعی می‌توان با آن‌ها درست کرد، بسیار ساده و آسان هستند.

انواع غذا با سوسیس و قارچ

سوسیس و قارچ دو ترکیب استثنایی برای انواع غذاها و همه وعده‌های غذایی هستند. این ترکیب جذاب نه تنها بسیار خوشمزه است و غذاهای متنوعی می‌توان با آن‌ها درست کرد، بسیار ساده و آسان هستند و برای وقتی که حوصله غذا پختن ندارید و یا مهمان‌های ناگهانی برایتان سر می‌رسند، گزینه‌هایی خوشمزه و سریع هستند. همچنین قارچ خواص بسیار زیادی دارد و سرشار از فیبر و اسیدهای چرب اشباع‌شده است. به علاوه سرشار از ویتامین دی و سلنیوم است و با توجه به کمبود عمومی ویتامین دی در کشور ما، منبع کم کالری و خوبی برای دریافت این ویتامین است. در این مقاله با انواع غذا با سوسیس و قارچ آشنا می‌شوید. در تهیه سوسیس می‌توانید طرز تهیه سوسیس خانگی را بخوانید.

انواع صبحانه با سوسیس و قارچ

سوسیس و قارچ ترکیب بسیار جذابی برای صبحانه شور هستند و خیلی‌ها این ترکیب بهشتی را دوست دارند. ساده‌ترین غذاهای صبحانه که با سوسیس و قارچ می‌توان درست کرد، سوسیس تخم‌مرغ است که اضافه کردن به قارچ طعم آن را بسیار لذیذتر می‌کند. می‌توانید تخم مرغ‌ها را هم نزنید و به شکل نیمرو درست کنید یا اینکه با هم زدن تخم مرغ و قارچ و سوسیس به یک ترکیب همزده و خوشمزه برسید. در صورتی که بخواهید این غذا کم کالری باشد می‌توانید از روغن بسیار کمی برای سرخ کردن سوسیس و قارچ استفاده کنید. اما به صورت کلی این غذا ارزش غذایی و کالری بالایی دارد.

برای هیجان‌انگیزتر کردن این صبحانه شما می‌توانید به شکل متفاوتی آن را درست کنید، سوسیس و قارچ را ابتدا سرخ کنید و ادویه‌هایی که دوست دارید مثل پاپریکا، آویشن، فلفل سیاه و نمک را به آن اضافه کنید. در مرحله بعد تخم مرغ‌ها را هم بزنید و در تابه سرخ کنید و بعد از آماده شدن سوسیس و قارچ را روی آن بریزید و آن را رول کنید و یا دو طرف آن را روی هم بگذارید و به شکل ساندویچ سرو کنید. افزودن سیب‌زمینی و یا بروکلی پخته به این ترکیب جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

انواع غذا با سوسیس و قارچ

انواع غذاهای مناسب ناهار و شام با سوسیس و قارچ

غذاهای همراه سوسیس و قارچ گزینه خوبی برای غذاهای با نان و بدون نان به عنوان یک وعده غذایی یا میان‌وعده هستند. غذاهای متنوعی که می‌توانید با سوسیس و قارچ درست کنید، با سلایق مختلفی جور است و به سادگی درست می‌شود. در لیست زیر غذاهایی با سوسیس و قارچ را می‌بینید:

پیتزا با سوسیس و قارچ

پیتزا غذای بسیار خوشمزه‌ای است که با ترکیب‌های مختلفی می‌توانید درست کنید و از بزرگ و کوچک، همه این غذای جدید را دوست دارند. چند ترکیب جذاب که می‌توانید روی پیتزا بریزید، این ترکیب‌ها هستند: قارچ، سوسیس، پنیر پیتزا یا موزارلا، ریحان، زیتون، فلفل دلمه‌ای، ذرت و نخود. این ترکیب فوق‌العاده خوشمزه است و سبزیجات مقوی آن باعث می‌شود ارزش غذایی خوبی داشته باشد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید گوشت چرخ‌کرده یا مرغ هم به این ترکیب اضافه کنید و از آن لذت ببرید.

انواع غذا با سوسیس و قارچ

اسنک با سوسیس و قارچ

یکی از غذاهای فست فودی دیگری که می‌توانید با این ترکیب درست کنید، اسنک سوسیس و قارچ است. برای تهیه این غذا کافیست ترکیبی خوشمزه‌ای از سوسیس، قارچ، ذرت، پیاز، سیر، فلفل دلمه‌ای درست کنید و لای نان تست بریزید و نان را داخل دستگاه اسنک‌پز بگذارید تا بپزد. اگر این دستگاه را در دسترس ندارید، کمی کره کف ماهیتابه بریزید و نان را کمی روی آن سرخ کنید.

چند خوراک با سوسیس و قارچ

چندین غذای جالب و خوشمزه با ترکیب‌های مختلف داریم که می‌توانید با سوسیس و قارچ بپزید. معروف‌ترین غذا در این ژانر سوسیس بندری و سوسیس سیب‌زمینی است که طرفداران زیادی دارد. البته سوسیس بندری و سوسیس سیب‌زمینی عموما قارچ ندارد اما قارچ با این غذا همخوانی دارد و آفرینش آن را خوشمره‌تر می‌کند.

یک غذای خوشمزه دیگر، گراتن سوسیس و قارچ است. برای تهیه این غذا باید سوسیس، قارچ، ذرت، پنیر و هر ماده دیگری که دوست دارید و به این ترکیب همخوانی دارد، (مثل پیاز، فلفل دلمه‌ای و سیر) به آن اضافه کنید و این مواد را داخل یک ظرف روباز داخل فر بپزید تا حسابی بپزد و یک غذای خوشمزه شود.

در نهایت اگر روزی گرسنه بودید و سوسیس و قارچ در خانه داشتید، اصلا نگران نباشید و از لیست بزرگ غذاهایی که می‌توانید با سوسیس و قارچ درست کنید، غذای مورد علاقه‌تان را در اکسپرس مگ پیدا کنید و یک غذای خیلی سریع و خوشمزه در عرض چند دقیقه درست کنید.

 

منبع: https://mag.snapp.express/

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج