۱۲۱۵۰۸۸
۱۹۵۳
۱۹۵۳
پ

آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو

مدیرکل دفتر صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد به پایان می‌رسد.

همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد به پایان می‌رسد.

عبدالله توکلی گفت: ثبت نام خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو تا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد امکان پذیر است و بعد از آن امکان ثبت‌نام  وجود ندارد.

آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت افزود: با توجه به افزایش تولید کامل توسط خودروسازان و الزام عرضه آن در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، عرضه‌های متنوع آتی خودرو متعاقبا علام می‌شود و البته این روند عرضه پایدار ادامه خواهد یافت.

بر اساس برنامه تحولی وزارت صمت در حوزه خودرو، خودروسازان موظف شده‌اند که همه محصولات خودروهای سواری خود را در سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه، وجود نخواهد داشت.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecare.com از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت رسما کار خود را آغاز کرد و براساس اعلام وزارت صمت این سامانه هر سه ماه یکبار  حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار خودرو از طریق قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه می‌کند.

وزارت صمت تا این لحظه آماری از تعداد خودروهایی که در این دوره به متقاضیان عرضه می‌شود و همچنین آماری از تعداد ثبت‌نام کنندگان را اعلام نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج