۱۲۱۵۹۶۴
۲۸۸
۲۸۸
پ

صدیقی: حذف ارز ترجیحی امتحان بزرگی بود

خطیب نماز جمعه این هفته تهران از نمایندگان خواست رهنمودهای رهبری در دیدار اخیر را مورد توجه قرار داده و ساده‌زیستی، رعایت اولویت‌ها و پرهیز از قوانینی که قابل اجرا نیست را رعایت کنند.

تسنیم: خطیب نماز جمعه این هفته تهران از نمایندگان خواست رهنمودهای رهبری در دیدار اخیر را مورد توجه قرار داده و ساده‌زیستی، رعایت اولویت‌ها و پرهیز از قوانینی که قابل اجرا نیست را رعایت کنند.

صدیقی: حذف ارز ترجیحی امتحان بزرگی بود

صدیقی:

(با اشاره به مسئله حذف ارز ترجیحی): این یک امتحان الهی برای مردم و مسئولین و قوه قضائیه و نیروهای مسلح است که 43 سال قربانی دادند و خون شهیدانشان هنوز خشک نشده است. ما برای خون‌ها با دنیا معامله نمی‌کنیم و یک تار موی اینها با زندگی اشرافی قابل معاوضه نیست. این امتحان بزرگی است.

این قانونی بود که باید دولت قبل اجرا می‌کرد و این دولت نمی‌خواهد قانون شکن باشد و توزیع عادلانه جز این طریق نمی‌شود؛ نحوه توزیع قبلی ارز ترجیحی پولدارها را پولدارتر کرد و کالاهایی وارد کشور کردند که در زندگی آحاد مردم مزمزه نمی‌شد.  

امروز گرانی هست و گرانی به تعبیر امام صادق موجب آرزده شدن روح مردم و افسردگی و مشکلات اجتماعی و مشکلات اخلاقی می‌شود اما امتحان است؛ اگر کسی راهی بلد است ارائه کند ولی من با شناختی که از آقای رئیسی دارم با همه وجود در خدمت مردم است؛ از بین بردن شکاف طبقاتی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از برنامه‌های دولت است وهمچنین با این طرح، در دلار صرفه‌جویی می‌شود.

این شجاعت و جرئتی بود که دولت داشت و جلو آمد اما برای طبقات ضعیف جامعه، هم رهبری آزرده خاطر هستند و هم دولت در بین مردم است و مشکلات را لمس می‌کند و خود ما در همه سخنرانی‌ها، تأمین معیشت و تهسیل زندگی مردم را به مسئولان توصیه می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج