۱۲۱۶۲۶۹
۲۷۲
۲۷۲
پ

وزیر کشور: بسیج امکانات در متروپل بی‌نظیر است

وحیدی گفت: بسیج امکانات از نظر تجهیزات سنگین و نیمه‌سنگین و نیروی انسانی برای آواربرداری از ساختمان «متروپل» در هیچ حادثه‌ی مشابه دیگری در کشور دیده نشده است.

خبرگزاری فارس: وحیدی گفت: بسیج امکانات از نظر تجهیزات سنگین و نیمه‌سنگین و نیروی انسانی برای آواربرداری از ساختمان «متروپل» در هیچ حادثه‌ی مشابه دیگری در کشور دیده نشده است.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار جانباختگان و وضعیت آواربرداری اظهار کرد: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب و ابلاغ این دستور توسط رئیس جمهور بسیج هر چه بیشتر امکانات به محل حادثه اتفاق افتاده است.

وزیر کشور: بسیج امکانات در متروپل بی‌نظیر است

وی گفت: در حال حاضر ده‌ها دستگاه انواع لودرهای سنگین در مقیاس‌های مختلف، جرثقیل‌های سنگین و ‌نیمه‌سنگین و انواع بیل‌های مکانیکی برای امدادرسانی در محل حادثه مستقر هستند.

وحیدی با بیان اینکه عملیات آواربرداری توسعه بیشتری پیدا کرده است، افزود: هم‌اکنون عملیات آواربرداری از چهار جبهه در حال انجام است و بسیج چنین امکاناتی از نظر تجهیزات و نیروی انسانی در هیچ حادثه‌ای مشابهی در کشور دیده نشده است.

وزیر کشور افزود: کشور مدیون آبادان است و ما باید به وظیفه خود در قبال مردم آبادان به خوبی عمل کنیم.

وی گفت: پیدا کردن پیکرهای عزیزانی که در زیر آوار مدفون شده‌اند با سرعت و دقت ادامه دارد و تاکنون پیکر ۲۹ تن از جانباختگان از زیر آوار خارج شده است. البته با توجه به حجم آوار ممکن است مقداری تاخیر صورت بگیرد.

وحیدی بیان کرد: با هماهنگی و همدلی تمامی نهادها و دستگاه‌ها کار با سرعت بسیار بیشتری در حال انجام است و از مردم عزیز و شریف آبادان برای همراهی با عوامل امدادی تشکر می‌کنیم و با خانواده‌های جانباختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: عزیزانی هستند که همسر و سه فرزند خود را از دست داده‌اند و ما جز محبت از آنها چیزی ندیدیم و با اینکه آلام عمیقی دارند، از تلاش‌های همه دستگاه‌ها تشکر می‌کنند.

وزیر کشور با اشاره به فداکاری و ایثار مردم و نیروهای امدادی در محل حادثه، بیان کرد: در اینجا صحنه‌های شگفت‌انگیزی از رشادت‌های مردم آبادان خلق شده است و جوانان آبادانی همیشه داوطلب انجام سخت‌ترین اقدامات هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج