adexo3
۱۲۱۶۷۶۶
۸۹۳
۸۹۳
پ

دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

امر به معروف نباید مضحکه فیلم‌ و سریال‌ باشد

​دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید در فیلم‌ها و سریال‌ها مورد مضحکه قرار گرفته و یا در این زمینه حرکت نامطلوبی را شاهد باشیم.

ایسنا: دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید در فیلم‌ها و سریال‌ها مورد مضحکه قرار گرفته و یا در این زمینه حرکت نامطلوبی را شاهد باشیم.

امر به معروف نباید مضحکه فیلم‌ و سریال‌ باشد

هاشمی گلپایگانی ۹ خرداد در همایش گروه‌های جهادی مطالبه‌گر در اردبیل اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر پایه مردمی دارد و در این فریضه الهی در حقیقت اعتراض به اعمال ناپسند و ناشایست مورد توجه و دقت نظر است.

وی تصریح کرد: باید اصلاح رویه را در این حوزه به ویژه احیای واقعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر با حرکت‌ها و پشتیبانی‌های مردمی شاهد باشیم وگر نه در قالب یک دستگاه و نهاد دولتی نمی‌توان این فریضه الهی را به شایستگی ادا کرد.

دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: باید مسئولان در ترک فعل خود مراقب هشدارها و تذکرهای مردمی باشند تا به صورت عمومی و فراگیر این فریضه نتایج و ثمرات شایسته‌ای را به همراه داشته و اصلاح جامعه نیز به درستی اتفاق بیفتد.

هاشمی گلپایگانی افزود: تا زمانی که این فریضه از درون مردم و گروه‌های غیردولتی سازماندهی نشود، ما نمی‌توانیم نتیجه مطلوبی را از این حرکت‌ها بگیریم که ضروری است اصلاح فرآیندها به شکل صحیح و درست در قالب این امر خدایی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها حرکت‌های انجام شده اصلاحی بیشتر از بطن و متن مردم بوده و به هیچ وجه دستگاه‌های اجرایی دخالتی نداشتند و بهتر است در کشور ما نیز نظارت‌ها به صورت عمومی و فراگیر انجام شود.

هاشمی گلپایگانی برخی اهمال‌ها و کوتاهی‌ها را در این حوزه یادآور شد و اضافه کرد: بعد از گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ما هنوز نتوانستیم مفاهیم ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر را در قالب فیلم‌ها و سریال‌ها به مردم تبیین و روشنگری کنیم که گاه نیز برعکس این اتفاق شاهد دهن‌کجی به انجام این فریضه الهی بوده‌ایم.

وی به مراتب اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: تشکیل گروه‌های جهادی مطالبه‌گر در استان اردبیل در تحقق این امر به شکل فراگیر و عمومی می‌تواند نتایج و ثمرات مثبتی را به همراه داشته باشد.

هاشمی گلپایگانی با قدردانی از دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در شکل‌گیری گروه‌های جهادی در 18 عرصه تخصصی و انسجام‌بخشی به قرارگاه عملیاتی در این بخش بیان کرد: ما به راحتی می‌توانیم تذکرهایی را در حوزه انحرافی به مسئولان و مدیران ارائه کرده و اصلاح این امور را در کوتاهترین زمان شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج