جاباما
۱۲۱۷۲۰۱
۱۸۹۷
۱۸۹۷
پ

اقدام جدید آمریکا و سه کشور اروپایی علیه ایران

آمریکا و سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان روز چهارشنبه در پیش نویس قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ضمن تکرار برخی ادعا‌های بی اساس، خواستار همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شدند.

ایرنا: آمریکا و سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان روز چهارشنبه در پیش نویس قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ضمن تکرار برخی ادعا‌های بی اساس، خواستار همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شدند.

در این پیش نویس قطعنامه پیشن‌های امریکا و سه کشور اورپایی، ضمن تکرار برخی ادعا‌ها مبنی بر وجود سایت‌های هسته‌ای اعلام نشده در ایران، نسبت به این موضوع ابراز نگرانی شده است.

اقدام جدید آمریکا و سه کشور اروپایی علیه ایران

در این پیش نویس، از ایران خواسته شده تا نسبت به حل و فصل موضوعات پادمان ها، بی درنگ همکاری کند. این پیش نویس همچنین درخصوص ادعایی مبنی بر عدم پاسخ ایران به موضوع ذرات اورانیوم اعلام نشده، ابراز نگرانی می‌کند.

در این پیش نویس همچنین ادعا شده است که ایران درخصوص فعالیت‌های هسته‌ای خود پنهانکاری می‌کند.

آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای پیش‌تر با انتشار گزارشی تحریک آمیز ادعا کرد که ایران در ارائه پاسخ‌های «معتبر فنی» به سوال‌های این سازمان درباره پیدا شدن مواد هسته‌ای در سه مکان اعلام نشده، ناکام بوده است.

در این گزارش که یک نسخه آن به رویت رویترز رسیده ادعا شده است: ذخایر اورانیوم غنی سازی شده ایران به ۱۸ برابر حد مجاز در توافق هسته‌ای رسیده است. آژانس بین المللی انرژی اتمی بر همین اساس نتیجه گیری کرده است که مسائل پادمانی مربوط به این سه مکان باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج